Translate

Mesti Baca

Ahad, 19 Mac 2017

Pengikut Dajal Sudah Mula Berkeliaran

 
Gua malas nak mengulas lanjut akan sekor yang amat berbangga dengan bangsa Melayunya yang mengikut kata beliau seorang loyar buruk. Antara bebelas Hindu ada 3 ekor Melayu yang cuba menyaman Dr. Zakir Naik. Mungkin seronok sangat bersama dengan hindu-hindu dari kalangan Melayu sendiri kerana yang ada dalam Amanah tak berapa ummmm, bro. Pasal puak-puak pemimpin dan ulama luar biasa mereka tidak mahu menegur ahli mereka yang bernama Siti Kassim, jadi gua tolonglah bagi komen a.k.a. maki hamun buat Melayu sesat yang mengaku beliaulah yang paling betul.
 
Siapa sangka PAN boleh melahirkan jalang bernama Siti Kassim yang baru jumpa apa itu tuhan kerana sudah lama syaitan duk bertenggek atas rambutnya mengakalinya dalam soal bab ketuhanan. Kerana itulah beliau dah merata tempat pergi untuk mengetahui bagaimana jika tuhan mencipta alam ini, pasti ada sesuatu yang lebih besar akan mencipta tuhan. Akhirnya beliau mendapat juga jawapan bab ketuhanan dari seorang guru sesat yang gua andaikan seorang mahaguru yoga berketurunan India. Kerana itulah si celaka nih duk lebih suka berkepik dengan hindu-hindu dan jika bab tenaga-tenaga nih boleh di dapati dalam kelas-leas yoga.
 
Guru sesatnya kata tuhan itu adalah tenaga yang badan tubuh pemiliki sendiri wujudkan. Bila menggunakan logik akal maka hukumnya adalah berpandukan lojik akal semata-mata. Jika dia sudah mampus, lu all kena ingat haram bagi umat Islam untuk menguruskan mayatnya. Bukan gua menuduh atau mengada-gadakan cerita tetapi lu boleh rujuk kepada kitab-kitab terutama al-Quran dan as-Sunnah bahawa telah jatuh imannya mengikut setiap perkataan yang beliau lafazkan secara jelas lagi nyata.
 
Maka jika lu all menguruskan mayatnya maka lu telah melakukan satu dosa besar kerana menguruskan mayat yang yang menghina Allah S.W.T. Lawak betullah minah nih, tuhan itu adalah tenaga yang mana jika baik yang kita bawa maka baiklah perbuatan kita sebagaimana kalau nak berzina pun perlukan tenaga yang baik baru ada syok. Di sini ada sedikit huraian dari akar umbi PAS berkaitan dengan isu semasa (BETAPA CEPATNYA MASA BERLALU).
 
Kredit Buat : Sembang Mat Zaid


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Boleh lu sebut nama org yg lu kata dajal tu?

Tanpa Nama berkata...

Lu dah lama ke jadi ahli pas bro?

Tanpa Nama berkata...

takde geng tolol yg nok back up mek kassim bangang ni ke.. biasa ramainya penjilat tokong mai bashing hahaha..

Kasim Baba berkata...

siti ni bermasalah jiwa. kena tgk background dia.
tgk zaman muda dia apa pengaruh yg masuk dlm otak dia.
ketika dia sokong org asli Kelantan, itu betul.
tp ketika dia merapu mengenai Tuhan, itu adalah kesesatan.


tkde kena mengena dgn Amanah.

Tar Snake Layan Totey Cecik German berkata...

Jilat lubang bontot keldai tua pun ramai jugak. Ambik berkat, kata untaa2.

An Anonymous berkata...

Katanya dia ahli PAN.. sila sahkan atau nafikan..

An Anonymous berkata...

Jgn tuduh bang nuar

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...