Translate

Mesti Baca

Khamis, 16 Mac 2017

Gua Bukan Barua : Sampai Bila Lu All Ingin Mencelakakan Diri Lu Dengan Menuduh Tanpa Asas

www.bebaskanmalaysia.blogspot.my

 
Gua rasa sudah berpuluh kali gua membuat pengakuan yang gua bukan ahli PAS, PKR, rejim Umno dan Dap atau mana-mana parti yang wujud di negara ini. Gua berlepas tangan jika lu mengaitkan gua dengan PAS walau pun lu menuduh gua dengan komen-komen bodoh lu yang banyak membiaskannya terhadap pemimpin dan parti PAS. Gua dari dulu menganggap Umno musuh tegar gua dan menyokong PR sebelum Dap lahanat membuat onar.
 
Buat para pengomen tegar di laman GANR yang sanggup memperbodohkan diri membela Dap lahanat yang nyata adalah musuh Islam. Bila melibatkan Dap lahanat, bukan main lagi pembelaan di berikan walau pun sudah terang dan nyata yang lu all tahu peranan yang di mainkan oleh Dap lahanat terhadap Islam melalui proksi-proksi yang menjadi anai-anai di dalam PAS.
 
Dengan hujah dangkal dari barua-barua pembela Dap lahanat, lu sanggup menyembunyikan fakta dan sanggup menghina agama anutan lu all yang lu agung-agungkan. Cukuplah menjadi pembela paling wahid dengan mencabar gua untuk membuktikan di mana Dap lahanat ada menghina Islam. Tuduhan paling celaka dari barua-barua Dap lahanat ialah meletakkan semua kesalahan yang memecahkan PR adalah berpunca dari PAS. 
 
Berfikirlah dengan akal yang waras kenapa PR berpecah dan kenapa Dinasti Lim begitu lantang menyerang Presiden PAS. Semua yang di lakukan oleh Dinasti Lim yang mengawal parti Dap secara kuku besi pasti mempunyai sebab. Mereka meletakkan semua kesalahan ke atas badan tubuh Presiden PAS di sebabkan perjanjian antara Presiden PAS dengan LGE iaitu ' Setuju Dengan Tidak Bersetuju'.
 
Kerana malu setelah di perbodohkan oleh PAS dengan perjanjian itulah yang membuatkan beliau amat malu memandangkan yang beliau adalah seorang ahli politik yang cukup licik. Demi menutup kemaluannya sebagai ahli politik yang hebat maka bermulalah serangan demi serangan terhadap tubuh badan Presiden PAS. Para barua-barua Dap lahanat sanggup membiarkan rejim Dinasti Lim menyerang dan meletakkan kesemua kesalahan berpunca dari presiden PAS.
 
Bagaimana anai-anai yang bersarang di dalam PAS sanggup membiarkan penghinaan rejim Dinasti Lim terhadap Presiden mereka tanpa melakukan apa-apa disebabkan terlalu sibuk dengan gerakan untuk mengambil alih kepimpinan di dalam PAS. Para barua dan broker belaan Dap lahanat di dalam PAS menyangka dengan dana yang banyak yang di salurkan oleh Dap lahanat untuk kerja dari dalam PAS boleh membeli para perwakilan PAS walau pun Dap lahanat membantu mereka dari luar.  
 
Oleh itu gua berlepas tangan terhadap mana-mana artikel gua tidak berkaitan dengan PAS dan gua tidak akan bertanggungjawab terhadap komen-komen para celaka yang bertenggek di laman gua. Jika berlakunya perundangan dari pimpinan PAS terhadap barua-barua celaka, gua dengan nyata berlepas tangan. Gua juga mengharapkan agar pembaca artikel gua memahami betul-betul apa yang gua lontarkan kerana banyak komen-komen yang gua baca dari pembela musuh Islam memberi komen yang tiada kena mengena dengan apa yang gua tulis.
 
Biarlah jadi bijak sikit bro sebelum memberi komen kerana lu rasa lu faham tetapi hakikatnya lu memang buta politik. Memang bertetapanlah lu all menjadi barua musuh Islam kerana lu all memang layak kerana kebodohan yang tidak boleh di ajar dan kecerdikkan yang tidak boleh di ikuti. Memang lu all layak duk dalam parti PKR, Dap atau PPBM yang dipimpin oleh pemimpin terulung dunia yang di buang oleh parti masing-masing. Mungkin mereka inilah sampah yang di cari bukannya sampah yang sememangnya sampah.
 
Sekarang gua cukup seronok mengikuti perkembangan parti Dinasti Lim yang mana sudah ada akar umbi dan para pemimpinnya sudah mula berani menentang pengawalan Dinasti Lim di dalam Dap lahanat. Jika dulu mereka seronok melihat perpecahan di dalam PAS, sekarang mereka sendiri merasainya penolakan demi penolakan dari ahli-ahli mereka sendiri. Mereka mula takut untuk turun ke kubu-kubu mereka untuk bertentang mata dengan penyokong mereka. Baru mereka tahu langit tinggi atau rendah kerana selama ini tiada siapa yang berani membantah apa-apa pun segala kata-kata mereka. 
 
Nampaknya Dinasti Lim sesuai sangat bersama dengan Che Det ketika beliau menjadi rejim selama 22 tahun. Ramai tidak mengetahui bagaimana Dinasti Lim mengawal Dap yang kononnya parti yang cukup teratur. Hakikatnya Dinasti Lim dengan Che Det satu kombinasi yang paling sesuai kerana kata-kata mereka adalah undang-undang yang tidak boleh di bantah.
 
Untuk makluman lu all gua boleh menerima segala maki hamun lu terhadap gua tetapi jangan lu all kaitkan Islam atau para alim ulama dengan apa yang gua tulis. Gua tidak akan berkompromi apabila Islam dicerca dan di hina oleh musuh-musuh Islam yang mana lu sanggup mencelakakan diri dulu mempertahankan musuh-musuh Islam. Usahlah membela abang besar lu demi sedikit imbuhan dunia. /GANR

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dap memang cilaka.

parti yang menzalimi orang asli dgn menebang balak hingga air sungai menjadi macam teh tarik juga tidak kurang cilakanya. Islam larang merosakkan alam sekitar demi kehidupan manusia tetapi manusia cilaka yg disokong oleh barua2 itu tetap juga merosakkannya.

Tanpa Nama berkata...

salam

betul tu....DAP memang celaka sebab peruntukan untuk agama islam lagi tinggi dari negeri yang mempunya ramai umat islam, walaupun negeri yang diperintah DAP celaka lebih kurang umat islam dari negeri tersebut.

Tanpa Nama berkata...

Celaka betul la dap ni..
Kalu tak nak ikut cakap dia, dia kapirkan orang. Kalu kritik cakap dia, dia nak tanam kat jirat cina. Kalu pendapat lain dari pendapat dia, dia kata orang tu munapik.

Kalu angguk2, ikut cakap dia, yes lebai, jolok2 ponggong dia... dia kata org tu walak.

Tanpa Nama berkata...

Dap kafir laknat tu memang tak boleh pakai langsuna. Ada ker duit potongan gaji cikgu agama dia boleh cilok guna bayor benda lain. Bukan 14 hinggit tapi 14 juta hinggit turrrr.. tak buleh pakai la dap nih

An Anonymous berkata...

Tak baik hina org makan babi tahu tak? Sebabnya di Penang org yg makan babi tu lah yg akan menapis fatwa utk Muslim Penang terlebih dahulu sebelum dibawa kpd YDPA!

An Anonymous berkata...

Tak guna punya Umno.. Kalau sekadar kaki kelab malam apa masalahnya jadi CEO Maqasid Syariah?

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...