Translate

Mesti Baca

Jumaat, 17 Mac 2017

Demi Tahi Lalat Lu, Gua Sudah Boleh Menerima Bau Babi Panggang





Politik boleh merubah watak seseorang, dari maki hamun menjadi puji-pujian, dari musuh boleh menjadi kawan, dari bersilat boleh berpeluk-peluk dengan irama yang merdu, dari berperang dengan menggunakan kapal masing-masing boleh belayar dengan satu nakhoda. Jika dulu jangan kata tengok muka, dengar nama pun dah darah mula mendidih.
 
Jika dulu tiada satu pun yang wangi malah membusuk sampai ke usus tetapi sekarang jangan kata tubuh malah kentot pun semuanya wangi dan inilah yang layak di gelaran pelacur politik kerana nafsu yang bersarang di dalam hati masing-masing demi mengejar kuasa yang yang berlegar di dalam pemikiran pandir-pandir.
 
Bukan main hebat gendang di palu oleh alkusen bila melihat puluhan ribu rakyat Kelantan mendengar ceramah taiko-taiko dari parti yang bakal mengambil alih pemerintahan Kelantan dari PAS pada PRU14 nanti. Mengikut laporan alkusen, kutipan derma sahaja mencecah 15K dan dengan sambutan yang maha hebat itu pasti 101 peratus PH akan menang bergaya.
www.bebaskanmalaysia.blogspot.my

Berhala dibawah pokok tempat Persidangan Dun Perak 

Gaya penulis upahan yang menjadi pelacur politik pasti banyak autanya. Jika PAS buat perhimpunan dengan kehadiran ribuan peserta pasti akan di katakan bukan kayu pengukur untuk PAS. Bila PAS buat ceramah dengan kehadiran ribuan pun mereka akan kata belum tentu semua yang dengar menyokong PAS tetapi bila PH buat ceramah menggunakan aura Che Det, mereka akan kata lihatlah betapa ramainya penyokong PH walau pun parti alkusen hanya menumpang kerana PAN ada berapa ratus ribu ahli di Kelantan dan di seluruh negara.
 
Gua agak-agak 35,000 ahli PAN yang ada sekarang ni pun mungkin ahli yang sudah wujud semasa parti itu masih lagi menggunakan pakai Parti Pekerja-Pekerja Malaysia (PPPM) yang tidak aktif dengan logo sebatang cangkul dengan gerigi gear dengan warna hijau gelap sebelum di ambil alih GHB selepas gagal menubuhkan Parti Progresif Islam (PPI) oleh KDN. Lalu PPPM ditukar menjadi Amanah (PAN) setelah GHB berjanji kepada ahli PPPM untuk tidak bekerjasama dengan Umno. So bolehlah gua andaikan ribuan ahli yang kekal adalah ahli asal parti PPPM yang ditubuhkan oleh Ganga Nayar, wanita pertama yang mengetuai sebuah parti politik.
 
Lu all boleh agak berapa ramai penyokong sebenar GHB yang menjadi ahli kepada parti baru ini. Jika mengikut alkusen mungkin dah ratusan ribu tetapi mengikut perkiraan gua pula sejak Husan kuasa 10 menjadi pengerak aktif di Kelantan dengan ceramah sahaja satu hari siang malam sampai dua tiga tempat dan belanja ceramah pun mencecah RM 2 juta boleh tarik keahlian tak sampai 2,000 orang, gua tak tahulah pula dengan negeri alkusen yang masih lagi babi panggang bila dekat dengan Midah tahi lalat BACA SINI dan DI SINI.
www.bebaskanmalaysia.blogspot.my
 Hidung alkusen sudah boleh bau babi dan arak
Permusuhan antara alkusen dengan Midah bukan sebarang permusuhan tetapi sudah ke arah berperang antara alkusen dengan Midah  BACA SINI dan serangan dari alkusen terhadap Midah bagaikan tiada kesudahan BACA SINI tetapi apa sudah jadi dengan alkusen sejak dua mejak nih bila mereka bagai dua sejoli di atas pentas yang sama. Ini boleh jadi kencing manis boleh naik semula bro pasal tauke jeruk dah kurang berpantang sejak bercinta dengan Midah tahi lalat.





 PJ PAS Perak Razman Zakaria
Gua lupa nak ambil tahu tentang isu saman yang beliau kalah tu dah selesai atau belum. Gua yakin sangat barua Dap lahanat dah tak hairan dengan berapa sahaja jumlahnya kerana Dinasti Lim tak kan membiarkan blogger otai Pakatan Haram mereka tak terbela. Kerana menjadi pengfitnah tegarlah yang  menjadikan alkusen blogger pelacur kesayangan Dinasti Lim. Gua ingatkannya dulu bila beliau menyoal PJ Razman  konon-kononnya tetapi artikelnya sarat dengan fitnah yang akhirnya ingatan gua menjadi kenyataan sehingga beliau di saman oleh Razman.
 
Sekarang beliau mula mengfitnah Kerajaan PAS Kelantan yang mana maklumatnya dikutip dari tong sampah. Beliau menulis seperti beliau cukup arif tentang apa yang berlaku di Kelantan tetapi beliau membisu bila berkaitan apa yang dilakukan oleh Nizar selama menjadi MB Perak. hebat betullah alkusen sehinggakan boleh meletakkan angka untuk membenarkan telahannya bagaimana Kelantan bakal tumbang. Kalu lu all apa yang diramal alkusen BACA SINI, baru lu tahu bagaimana jahatnya fitnah bekas pengikut Al-Arqam terhadap rakyat Kelantan.
 
Bukan itu sahaja beliau sanggup membaruakan dirinya terhadap al-Marhum TGNA. Semua fitnah yang dilontarkan kepada kerajaan Kelantan ketika Husan kuasa 10 adalah pemimpin yang paling berkuasa dengan bersembunyi di belakang al-Marhum TGNA. Gua sarankan agar rakyat Kelantan jangan terlalu memberi muka kepada blogger pelacur belaaan Dinasti Lim.
 
Sekarang beliau sudah boleh terima bau babi dan arak setiap kali berjumpa dengan bekas musuh ketat yang menjadi kawan baik sekarang ini dan bolehlah berkaroker dengan hidangan babi panggang berserta dengan air setan di atas meja. Jika dulu haram sekarang dah jadi halang sebab sama kapal dengan Midah .
 
Pelacur politik alkusen tidak mahu pula dedahkan berapa ribu ekar tanah Perak diberi kepada Cina Dap lahanat dan berapa ekar diberi kepada SAR. Kalu dah nak dedah salah guna kuasa, kenapa beliau membisu berkaitan sumbangan kerajaan Dinasti Lim kepada SAR berbanding dengan sumbangan yang besar untuk sekolah mubalih.
 
Jangan kerana terlalu merasakan diri sendiri hebat, usah pergi jauh sampai ke Kelantan walau pun fitnah sampah itu hanya dikutip di tepi jalan lebih baik dedahkan penyalahanguna kuasa di negeri yang kamu jejak dan negeri bersebelahan yang kononnya menjadikan pemerintahan Khalifah Umar Abd Aziz  sebagai penanda aras oleh Dinasti Lim yang semakin korup./GANR

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu tuduh org kafir, skrg dah tak kafir walaupun tambah teruk. Dulu kutuk gila, sekarang dah jadi barua bersekongkol dedak. Dedak boleh jadi thin line antara kafir dgn tak kafir???

Tanpa Nama berkata...

Gua baru masuk pas. Bahasa gua pun kena ikut gaya bahasa unta.

Tanpa Nama berkata...

Babi panggang tu dlm bahasa inggeris panggil PIGS panggang.....

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya.
Cilok guna pakai duit potongan gaji cikgu ugama 14 juta tu fitnah ke bukan?

Tanpa Nama berkata...

Cakap belakang pung pang pung pang. Jumpa depan husam mcm pondan

Tanpa Nama berkata...

Wa sikalang Lu guna bahsa Gua .Lu hidup dalam Gua ke?atau lu Cina makan Babi punya.apala Lu .bahasa Lu guna pun macam babi mampus.

An Anonymous berkata...

Tak baik hina org makan babi tahu tak? Sebabnya di Penang org yg makan babi tu lah yg akan menapis fatwa utk Muslim Penang terlebih dahulu sebelum dibawa kpd YDPA!

An Anonymous berkata...

Ada tak org mengaku Islam tapi menyokong org yg makan babi mempengerusikan mesyuarat tapis fatwa utk Muslim Penang?

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...