Translate

Mesti Baca

Sabtu, 31 Oktober 2015

Menyekolah Para Barua Dan Bangkai.

Image result for murtad malaysia

Ini blog bangkai dan kurang ajar kerana membahasakan 'Lu' dan 'Gua' antara komen-komen para macai dan bangkai kepada musuh Islam yang yang nyata. Bukan main lagi barua-barua kepada Dap menghantar macai-macai mereka menyerang blog bangkai nih. Gua rasa mungkin kerana gua tidak menyusahkan para macai-macai untuk menghentam gua tanpa gua melakukan tapisan atau kelulusan admin seperti blog-blog alkusen atau keringboc dan yang sewaktu dengannya.

Adakah kurang ajar apabila gua membahasakan diri 'Lu' dan 'Gua' kerana mengikut adab-beradab Melayu, perkataan 'Aku' atau 'Mu' dianggap terlalu kasar kerana umat Melayu penuh dengan budi pekerti yang amat tinggi. Mungkin karat umat Melayu telah menetapkan ungkapan 'Saya' atau 'Hamba' atau 'Tuan Hamba' adalah nilai tambah sebenar sebagai umat Melayu. 

Jika begitulah tingginya nilai-nilai umat Melayu kenapa bila berbicara dengan Maha Pencipta Yang Esa mereka tidak menggunakan perkataan 'Saya' dan kenapa menggunakan perkataan 'Aku'. Lu sedang berbicara dengan Allah S.W.T, tidakkah kurang ajar namanya disebabkan sanjungan yang tinggi terhadap nilai kemelayuan lu. Jika dengan Raja lu dengan rendah diri membahasakan diri dengan 'patik' tetapi dengan Allah S.W.T lu membahasakan diri lu dengan perkataan 'Aku'. 

Siapa bodoh, lu atau gua dan usahlah nak menegur gua dengan bahasa gua sedangkan lu all sendiri pun cacamarba tentang bahasa. Apa nak heran bro, Abang Besar yang menyumbang besar dana buat parti PAN yang dibarisi oleh golongan perompak dengan menamakan diri mereka profesional terulung dan ulama luar biasa adalah golongan paling Amanah pun di maki dengan bahasa lu gua. 

"Gua kasi lu luit banyak-banyak bikin parti, tarik ahli PAS pun lu tarak boleh bikin. Lu cakap boleh tarik ahli PAS tapi lu pigi tarik itu pemimpin cawangan apa guna. Belum tubuh parti lu sudah kasi jaminan bila parti lu sudah ada, PAS pasti sulah masuk kubur. Tapi sekalang lu punya roadshow pun gua kena tolong panggil gua punya ahli bagi kasi ramai. Lu memang tarak guna punya olang, lu cakap lu all semu profesional punya orang tapi satu keja pun lu tarak pandai buat. Lu tahu sulah berapa juta gua kasi sama Pasma dan lu punya parti bagi kuburkan PAS. Lu all memang manyak celaka, cakap banyak pandai tapi satu keja pun tarak tahu bikin". Tidak mustahil inilah antara maki hamun yang Pasma dan Amanah terpaksa telan bila berhadapan dengan Abang Besar.

Ada macai dok kutuk gua pasal dok serang Dap dan parti Tak Amanah, gua pun tak tahu pasal apa mereka duk pertahankan Dap dan Dinasti Lim. Mungkin kerana dah termakan nasik kangkang Dap dan blogger-blogger barua dok mainkan balik ratib UG siang malam. Gua nak tanya gak berapa lu all dapat dari Dap kerana ramai blogger yang dulu tak cukup makan sudah boleh bermewah siap tajaan melancong kat luar negara lagi. Inilah hasil dari menjadi barua Dap kerana Dap antara parti terkaya di Malaysia. 

Gua kata kerana gua pun pernah dipancing oleh pemimpin Dap untuk menjadi blogger barua mereka. Sorry bro, lu makan ler banyak-banyak pasal nasik kangkang Dap memang best in Malaysia. Ada blogger N9 yang dok jaja agar PH ditubuhkan di setiap negeri dan gua cadangkan jangan takat setiap negeri, kalu boleh tubuh sampai ke lubang cacing. Pasai puak-puak nih lagak bukan main hebat tapi bila PRU semua mengharapkan jentera PAS macam puak-puak tak Amanah di parlimen tanpa rasa malu menggunakan 'Ahli Parlimen Amanah'. 

Bila ler parti nih masuk pilihan raya, tak apa janji bulan-bulan elaun masuk walau pun dari hasil haram. Gua tunggu PRU14 jer pasai gua nak tengok kehebatan Abg Mat yang tidak boleh dipetikaikan. Semua kerusi yang beliau tandingi semasa dalam PAS semuanya terlepas. Sedangkan kerusi untuk orang sehebat beliau disediakan kerusi yang menjadi kubu kuat PAS tetapi apa punya sial, bukan sahaja kerusi itu terlepas malah dengan negeri-negeri terlepas. Gua rasa Abang Besar sudah sediakan satu kerusi untuk Abg Mat yang menjadi kubu kuat Dap iaitu parlimen Jelutung di mana MP sekarang ini tidak disenangi oleh Dinasti Lim..

Image result for murtad malaysia

Gua sebenarnya tertunggu-tunggu juga respons dari puak profesional terulung dan ulama luar biasa Amanah berkaitan kenyataan Ngeh Koo Ham yang mengeluarkan kata-kata 'Dap mahu umat Islam hormati hak untuk murtad'. Jika dulu Dap tidak akan berani mengeluarkan kenyataan provokasi seperti ini walau pun mereka sudah lama terlibat dalam memurtadkan bangsa Melayu yang tinggi nilai tambah nih. Kenapa Abg Mat, TGAA dan semua pemimpin yang tidak Amanah ini membisu seribu bahasa. Tetapi bila Dap kata yang mereka tidak akan menyokong dan menentang keras Hudud di laksanakan, bagai ribut petir pemimpin tertinggi tidak Amanah menyokong dengan sepenuh hati.

Bila gua maki perompak yang memimpin parti tidak Amanah, bukan main lagi macai-macai yang semakin celaka hentam gua. Lu ingat gua boleh berdiam diri dengan para pengkhianat yang sanggup mengadaikan agamanya demi jawatan segera Putrajaya yang dijanjikan oleh musuh nyata umat Islam. Ada para celaka marah kerana gua hentam Dap tanpa mengetahui apa agenda besar Dap, adik kepada PAP. Adakah para celaka nih sedar kunjungan bekas PM Singapura, LKY ke Malaysia untuk bertemu dengan TGNA (PAS) untuk kunjungan hormat semata-mata. 

Sedangkan ketika itu PAS dan Dap berada di dalam PR dan mustahil beliau tidak mempunyai apa-apa niat terhadap PAS. Kenapa beliau terus menuju kepada PAS dalam lawatannya, kenapa beliau tidak bertemu dengan Che Det atau Najib/Rosmah. Ramai tidak mengetahui bahawa setiap bulan Dap bertemu dengan PAP dan Singapura adalah penyumbang utama Dap.

Buat macai-macai, cukup ler dengan ratib UG tu kalu dah tak ada isu nak burukkan PAS. Lebih baik lu jaga agama lu elok-elok dari Dap kerana nak harapkan puak profesional terulung dan ulama luar biasa, simpan ajer ler hasrat lu. Lu tanya Dap dan para barua celaka mereka adakah mereka sokong hukum Hudud yang tidak kena mengena dengan musuh umat Islam sebelum Dap lahanat mintak Melayu terbilang hormati Murtad. Lu nak harap PKR/Umno dalam isu ini, gua rasa lu bermimpi di siang hari kerana mereka-merekalah pendokong kuat Islam Liberal yang menghalalkan LGBT. Pasai itulah PH perlu ditubuhkan di setiap negeri seperti saranan blogger N9 supaya senang membuka jalan buat Dap.... Moga berjaya bro./GANR

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...