Translate

Mesti Baca

Sabtu, 14 Mac 2015

Pasma Dan Barua-Barua Mula Kepanasan.

.Hasil carian imej untuk haji hadi awang

Bukan main lagi pendokong-pendokong barua mengutuk gua bila baca komen dan email-email mereka dan mereka ingat gua ambil kesah. Lu tak suka baca apa gua tulis lu boleh berambus dan pergi bertengek kat blog-blog yang satu kepala dengan lu all.

Gua belum dengar bantahan dari mereka yang mengaku gah dan hebat bila DAP yang semakin celaka mengutuk tindakan kerajaan Terengganu melaksanakan tangkapan tidak bersolat Jumaat dan berpakaian kurang sopan buat umat Islam. Mana perginya Hanipa Maidin, Khalid Samad, Pasma dan barua-barua dalam isu yang gua anggap kenyataan paling celaka dan sial yang mempersoalkan urusan Islam. 

Kenapa DAP semakin celaka dan berani menghina agama Islam tanpa ada bantahan dari Pasma dan barua yang berada dalam PAS. Lu boleh tengok sendiri bagaimana keimanan yang ada pada diri orang yang bercita-cita tinggi untuk mengambil alih kepimpinan PAS. 

Celakalah mereka yang mengaku beriman tetapi menulikan telinga dan membisukan mulut apabila Islam dihina oleh si celaka DAP sedangkan mereka mempunyai kekuatan untuk mempertahankan malah mereka mengiakan penghinaan DAP dengan bangga. Gua nak tanya si celaka DAP, adakah umat Islam mencampuri urusan agama lu tanpa mengira lu Buddha, Kristian, Hindu atau tidak beragama. 

Strategi Pasma untuk memilikdirikan PAS melalui PAS Kota Bahru dengan menghantar peluru pertama untuk jawatan Presiden telah di tangkis oleh TITM dan beliau menembak kembali di mana peluru itu mengena tepat pada dahi Pasma untuk jawatan Timbalan Presiden. Kenyataan TITM untuk bertanding jawatan yang dipinjamkan kepada Mat Sabu adalah mimpi yang amat ngeri buat Pasma dan para barua-barua.

Kenapa YDP Kota Bahru yang menjadi pendokong kuat Pasma mencalonkan TITM untuk melawan TGHH sedangkan semua orang tahu bahawa TITM penentang kuat Pasma. Semuanya adalah strategi jahat mereka supaya mereka boleh mengawal PAS dan pintu Mursyidul Am telah tertutup rapat dengan perlantikkan TG Harun Din, gua ucapkan tahniah di atas perlantikan beliau.

Sekarang ini para barua-barua mula berwacana di media-media dengan berbagai tajuk seperti 'sebulan pemergian TGNA' dan akan ada banyak lagi wacana-wacana demi menjayakan agenda jahat mereka. Adakah barua-barua ini boleh berloyar buruk dengan gua dengan mengatakan perubahan kepimpinan tertinggi PAS adalah kehendak akar umbi PAS.

Gua pun tertanya-tanya bila puak-puak nih berada bersama ahli PAS bawahan sedangkan semasa banjir melanda Kelantan ada MP PAS yang bukan anak watan tidak turun padang untuk bersama rakyat yang di wakilnya. Gua bukan ahli PAS tetapi gua mempunyai banyak maklumat tentang apa yang mereka hebohkan adalah ibarat kenyataan sampah.

Apa yang memalukan ialah bila mereka menyuruh TGHH berundur dan menguar-uarkan bahawa jawatan Presiden boleh dicabar siap menyebut Pasal-Pasal Perlembagaan PAS. Gua nak nasihat sikit kat Pasma dan Barua-Barua bahawa semua ahli PAS tahu semua jawatan dalam PAS boleh dipertandingkan melainkan jawatan Mursyidul Am dan timbalannya. Dok sibuk-sibuk jelajah seluruh negara, mana calon yang bakal mencabar TGHH, gua nak tahu jugak.

Gua memang dah lama tahu berkaitan komplot untuk menjatuhkan TGHH/Kepimpinan Ulama tetapi gua tak tahu siapa yang bakal menjadi pemimpin tertinggi PAS selepas berlaku penyingkiran tersebut. Ada beberapa calon dalam fikiran gua tetapi gua rasa tidak masuk akal jugak calon itu kerana akar umbi PAS pasti akan tahu tembelang mereka.

Di antara strategi mereka ialah dengan cantas pemimpin yang menjadi benteng kepimpinan ulama tetapi ramai yang sudah al-Marhum seperti TG Harun Taib, Ustaz Abu Bakar Chik. Perkara ini di lakarkan sebelum Pasma ditubuhkan setelah dn ianya semakin ketara dengan 'Langkah Kajang' dan sokongan untuk TSKI. 

Isu ratib UG yang kononnya idea TGHH adalah satu strategi di mana Khalid Samad sendiri menyatakan dan beliau juga mengaku yang beliaulah wira yang berjaya menghalangnya. Memang jahat strategi politik para barua-barua nih kerana mereka sebenarnya musuh dalam selimut yang patut dibongkarkan. Khalid Samad telah lama memainkan peranannya sedangkan beliau tahu siapa yang membawa idea UG tetapi tetap berbohong bila bercakap berkaitan UG.

Gua bukan penyokong TGHH tetapi gua menyokong kuat Pemerintahan Islam dan bagi gua tidak masuk akal TGHH ingin melihat PAS bersama Umno dalam pemerintahan. Adakah UG bila TGHH jumpa pemimpin Umno sebagaimana Ketum berjumpa Najib secara terang dan perantaraan Yusuf Kalla. 

Bagi gua, belum terlambat untuk akar umbi menyingkir barua-barua yang cuba merosakkan PAS dengan alasan kononnya pertembungan antara Ulama dengan Profesional sedangkan ada beberapa ekor sahaja profesional yang bercita-cita tinggi./GANR

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya kita dah tahu bahawa kau adala salah seornag munafik,tak payah fikir banyak2 memnag akau adalah fiaun dan dajjal yang ingin merosakn pas dan pakatan ,bodoh punya bloger.jahanam kau

cucu mamak kutty berkata...

bukan org nak bertenggek kat blog kau le bodoh,org masuk blog kau ni memang nak kutuk kau,sekor manusia bebal penjilat jubur ulamak2 sesat ....ulamakl2 tu klu berak nak cebok nanti ...tak payah guna`air...sebab kau boleh le cebok kan jubor tu dgn jilat pakai lidah sampai bersih....wakakaka pegi mampos le kau

Tanpa Nama berkata...

Strategi puak umno mengena dah dgn umpan yg dimainkan dlm puak Pas. Ini cara mossad agen yahudi dari puak.umno apco yg mudah utk menghancurkan parti Pas kerana ramai.puak melayu ni bodoooo. Gilakan pangkat kuasa dan cuba nak mendabik dada konon mereka dan kuat. Jgn mimpi pru 14.pas akan terima padahnya.

Tanpa Nama berkata...

syohhh ! pegi main jauh2 anjing ! tak payah dok menyalak kat sini. kalau nak tulang pi kat blog tulang besi..........sana banyak tulang yg kau org mahu. Buat admin.....syabas ! teruskan perjuangan dlm membongkar kejahatan pasma, jebon dan macai2 mereka semua.....mereka ni semua dan kepanasan sbb tu depa dok serang blog admin.

Malaysiabaru berkata...

Salam

Masyallah mcm ni ke gaya penyokong ularrrmak ?
Kalau penyokong dah gila babi ape lagi ketua mereka?

Tanpa Nama berkata...

aik jgn mare ! kau cuba tgk komen geng kau kat atas........mcmlah baik sangat .......penuh dgn kutuk, maki hamun dan unsur seks......kalau kau nak tahu lebih lagi, pi tengok blog macai pkr.......penuh cerita2 dan ikon seks.......sapa tak kenal blog libang libu yg dah jadi blog lubang bebulu , gendang perang dok tayang 'tut' aishwarya dll lagi.....ni nak panggil akhlak apa ni tuan syeikh ? mmg macai pkr suka cerita2 seks dan tak mustahil video fitnah lucah USAI pun dibuat oleh geng macai mcm kamu bertujuan utk menjatuhkan imej ulamak.

Tanpa Nama berkata...

Byk sgt gen anjing dan babi yang kau dah makan atau termakan, sampai dah jadi darah mengalir dlm badan. Anjing sifatnya setia manakala babi dicipta untuk menghapuskan kekotoran. Apapun syabas dan teruskan perjuangan merendahkan kemulian ulama.

Tanpa Nama berkata...

mmg trade mark macai pkr.......dah kalah berhujjah akhir sekali depa pakai hujjah maki hamun.........pi tengok kat mana2 blog macai.......kesian mak bapa yg mengandungkan dan membesarkan depa ................ maki hamun yg dibekalkan oleh anak2 mereka utk menghadapi alam barzakh.

Tanpa Nama berkata...

Orang-orang yang nak singkirkan ulamak ini ada persamaannya dengan taktik puak syiah diiraq yang bermanja dengan amerika. Sanagat serupa. Mereka tidak mengikhtiraf ulama, kumpulan ulamak, malah orang bawahan akar umbi ulamak. Mereka berkiblatkan amerika, wang ringgit, sentiasa senang hati dan gembira bila PAS dan islam dikutuk. Mungkin ini keterlaluan, tapi seperti tuan kata. Mereka adalah puak sebelah. Yang sentiasa berusaha seperti amerika mahu menjatuhkan islam diseluruh dunia dan digantikan dengan syiah.

otaistillkick berkata...

walau apa pun terjadi ... PAS mesti kekal dengan identiti sendiri .. sebagai parti altenatif untuk pilihan rakyat. mempunyai kuasa adalah sebahagian dari keperluan parti untuk melaksanakan idea ..

jangan di patuk ular yang sama di luabng yang sama.

cucu mamak kutty berkata...

admin ni aku kenal b enar gaya tulisan dia,dulu dia mula blog orang gila,lepas tu penembak babi,lepas tu blog batuapi,lepas tu blog camar putih ,lepas tu free trengganu zone,serkarang ni anti najib rosmah,lepas n i aku ingat kau akan di masukkan ke hospital mental di tanjung ram butan.....kahkahkahkahkahkahkah

Gerakan Anti Najib/Rosmah berkata...

Gua nih jarang nak balas komen-komen sampah yang sanggup menjual maruah kepada mana-mana parti politik yang membayar harga tinggi. Kerana gua lebih suka membongkar dengan maklumat yang shahih baru gua tulis supaya senang gua nak berhujah dengan puak-puak celaka nih yang sanggup mencari simpati dari barat. Nampaknya sangat ler kemunafikan cucu kutty yang kata beliau cukup kenal gua dengan meletak nama blog-blog diatas yang langsung tiada hubung kait dengan gua. Jenis barua nih perangai diorang main pakai tembak jer bila hilang punya maka nak tunjuk yang beliau lebih celaka dari celaka-celaka, mula ler mereka pakai tembak. Kenapa tak kata gua nih Songkok Putih..... Apa pun lu memang baruuuuuuaaaaa.

cikmatgelap berkata...

memang lu betul apa yg gua teka....gua boleh teka sebab lu memang paling anti ngan tulang besi,tulang besi musuh lu nombor satu.......lu memang le pecacai yg gua suka kutuk dlm blog2 munafik lu.....lu yg betul2 barua...macai penjilat ulamak munafik ganu ganu

Tanpa Nama berkata...

SILALAH DGR PENJELASAN KHALID SAMAD, MENGENAI PERANAN HASSAN ALI KE ARAH UG.

gelombang pertama ketika hassan ali dlm PAS. kini gelombang kedua ketika isu MB Selangor.

jgn mudah2 menuduh golongan professional dlm PAS munafik. mereka yg menyokong ulamak taksub hingga membawa rebah dan mencemar nama ulamak lagi munafk dan bahaya.

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...