Translate

Mesti Baca

Khamis, 11 September 2014

Hebat Bro.... Bila Zulhasmi AlMakanan Dijemput RTM

Bukan senang untuk mendapat jemputan dalam forum di RTM apatah lagi bila Menteri pun hadir sama. Lu all boleh agak bila calon Pemuda PAS Pusat yang mendapat beberapa undi dijemput sebagai ahli panel. Dulu duk ratib UG UG UG UG sampai sekarang PAS tetap tidak ingin bersama Umno. 

Macam juga 4 EXCO PAS yang berada pentadbiran TSKI masih mempertahankan Pakatan dari dikacau oleh Umno. Berbagai tohmohan dan cacian mereka terima kerana masih tidak letak jawatan sebagai EXCO kerajaan Selangor. 

Macai Ketum dan daun ganja mula kepanasan bila usaha mereka untuk melihat PAS Selangor berUG dengan Umno gagal.

Apa kata dua adun PAS yang kononnya sign SD untuk mempertahankan PR dari Selangor jatuh bukan untuk menyokong WA sebagai MB tetapi Selangor masih lagi ditangan Pakatan walau pun MBnya telah dipecat dari PKR. Kesudahannya wal hasil balik asal dan jangan lu ambil sebanyak mungkin daun-daun yang disediakan oleh Pasma.

Disini lu boleh buat andai tentang dua adun PAS itu hero atau pengkhianat. Gua tabik spring kepada 4 EXCO yang masih bertahan dalam kerajaan negeri. Yang menuduh PAS cuba berUG rupa-rupanya mereka dah lama berUG dengan Umno dalam gelap dengan sokongan blogger-blogger Ketum termasuk Pundek Alkusyen. 

Selasa, 9 September 2014

Pasma a.k.a. Stimganja Akan Ganti PAS. Mai-Mai Daum Banyak Lagi Nih.

Bukan main lagi isu Pasma dicanangkan untuk menunjukkan kehebatan Pasma yang akan ganti PAS dengan barisan pemimpin-pemimpin yang semuanya hebat belaka. Pasma yang baru ditubuhkan telah berjaya mengumpul ahli seramai 100,000 (3 kosong tuh gua yang tambah bagi hebat sikit). Dengan logo berlambangkan daun 'GANJA' pasti akan menarik lebih lagi anak-anak muda untuk menyertainya. Dengan meletakkan daun ganja pasti ramai yang akan bertukar tabiat dari Ketum kepada Ganja. Gua tak pasti betul atau tidak dengan logo Pasma nih dan jika betul, pasti ROS terlepas pandang.

www.bebaskanmalaysia.blogspot.com
Mai ramai-ramai perkena Pasma dulu
www.bebaskanmalaysia.blogspot.com
Jika logo asal diharamkan maka boleh guna logo kat atas

Presiden Pasma pertama
Pengasas Pasma Phahrolrazi Zawawi 

Al-Marhum Ustaz Azizan Razak
Al-Marhum Ustaz Azizan mantan MB Kedah
 
Tahukah lu pengasas Pasma, Phahrolrazi inilah yang tikam al-Marhum Ustaz Azizan dan kucar-kacirkan pentadbiran kerajaan Kedah yang diterajui oleh Ustaz Azizan sehinggakan beliau sanggup mengabaikan penyakitnya sehingga kedua-dua kakinya dipotong dan akhirnya beliau menghembus nafas terakhir demi mempertahankan kerajaan Pakatan Kedah.

Beliaulah yang membuat onar dalam pentadbiran Kedah dengan menuduh Ustaz Azizan lebih mementingkan PKR dari PAS sendiri. Jika cerita tidak didedahkan pasti sampai hari ini al-Marhum Ustaz Azizan akan dipersalahkan termasuk TGHH. Kesudahannya segala tembelang beliau dan sekutunya terdedah satu demi satu. Jika mengikut onar yang di lakukannya pasti beliau dianggap kurang mesra dengan PKR tetapi dengan penubuhan Pasma barulah rakyat Kedah sedar siapa Phahrolrazi sebenarnya.

Pasma yang beliau tubuhkan adalah demi mempertahankan PAS dari keluar dari Pakatan dan siapa pula yang berada dalam Pakatan jika tidak PKR. Inilah permainan jahat beliau sehinggakan membawa kematian ketua beliau sendiri. Adakah beliau berasa bersalah dengan perbuatan jahatnya itu, tidak bagi beliau malah beliau dengan bangga meletakkan dirinya sebaris dengan presiden dan Mursyidul Am PAS. Penubuhan Pasma adalah semata-mata beliau ingin menunjukkan betapa hebatnya beliau untuk mencorak PAS bersama macai-macai yang tengah stim ganja.


Beliau dengan angkuh menolak seruan al-Marhum TG Fadzil Nor yang menyeru sesiapa yang menyertai PAS hendaklah meninggalkan jemaah ikutan mereka. Ini bukan sekadar menolak, malah beliau mencabar Amanat TG Fadzil Nor dengan menubuhkan jemaah didalam PAS. Inilah keangkuhan yang ada pada macai-macai Ketum yang semakin melampau sejak kebelakangan ini. Gua ada petik sedikit kenyataan pengkhianat PAS ini dibawah...

Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) menolak tanggapan pihak tertentu bahawa kehadiran NGO yang ditubuhkan kira-kira sebulan itu, sebagai satu kelangsungan "projek" untuk menjatuhkan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam muktamar.

Presiden PasMa, Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi menafikan andaian bahawa kehadiran NGO itu, walaupun ditubuhkan oleh ahli PAS itu, adalah untuk menentukan kepimpinan parti itu dalam pemilihan parti.

"Saya menafikan (dakwaan itu) bahawa kita mahu 'melanggar presiden', untuk menjatuhkan presiden. Itu bukan kerja kita. Kita kerja bukan nak pergi mengundi dalam muktamar PAS, kecuali orang itu jadi perwakilan.

"Jatuh bangun presiden dan (anggota) jawatankuasa adalah kerja perwakilan muktamar PAS. Bukan kerja NGO. Orang luar tidak boleh buat apa-apa, terpulang kepada perwakilan.

"Kami tidak bekerja untuk menentukan kepimpinan PAS, PKR dan DAP. Itu hak perwakilan," katanya dalam forum 'PAS campur Umno: Ke mana hala tuju?' di ibu negara malam tadi.

ADUN Pengkalan Kundor yang masih ahli PAS itu menjawab soalan hadirin berhubung sejauh mana kebenaran kehadiran NGO itu sebagai kelangsungan untuk mahu menjatuhkan Abdul Hadi sebagai presiden PAS dalam pemilihan parti.

Sebaliknya, Phahrolrazi menjelaskan NGO itu mahu memastikan PAS kekal dalam Pakatan Rakyat sekalipun ada kepimpinan PAS yang merasakan kehadiran mereka sebagai 'ancaman' kepada parti itu.

"Kita kena selesai pemikiran ini. Ada pemimpin yang tidak benar ahli PAS sertai PasMa, kemudian, tarik balik. Ini kekangan yang perlu diselesaikan," katanya.
'Politik mirip Fadzil Noor'

Menurut beliau, pihaknya juga akan membuat siri kempen jelajah di setiap negeri bagi memupuk kesedaran penyokong Pakatan Rakyat supaya memperkukuh lagi gabungan pembangkang itu.

"Kita mahu mengukuhkan (Pakatan) yang sedia ada. Lebih baik kita menyelesaikan kemelut yang sedia ada sekarang. Itu harapannya.

"Kita tidak mahu adanya perbezaan pendapat. Tapi apa yang berlaku sekarang kita beri peluang kepada musuh. Umno tak payah buat kerja.

"Sepatutnya kita memberi tumpuan untuk menghadapi BN/Umno. Kita turun padang, tetapi tindakan kita, nampaknya menjejaskan sokongan rakyat," katanya sambil mengulangi pendirian bahawa NGO itu tidak berniat untuk menjadi parti politik.

"Takkan saya nak keluar PAS dan bentuk parti politik lain," katanya yang juga timbalan pesuruhjaya PAS Kedah.

Sebelum itu, Timbalan Presidennya, Mohamad Hussain melancarkan penubuhan NGO itu secara rasmi dan mengumumkan kepimpinan tertinggi NGO itu termasuk melantik ketua perhubungan di setiap negeri.

Beliau yang juga bekas ahli parlimen Pasir Puteh berkata pendekatan NGO itu ada mirip kepada gaya politik bekas presiden PAS Datuk Fadzil Noor tanpa menghurai lanjut mengenainya.

"Selepas pelancaran ini, kita akan melancarkan satu lagi di negeri Pahang. Di Bandar Temerloh," katanya sambil diiringi kira-kira 500 hadirin di Dewan Perhimpunan Cina Selangor-Kuala Lumpur malam tadi.

Beliau nih tak belajar sejarah ker atau memang beliau jahil akan sejarah PAS. Ketaatan ahli PAS terhadap pemimpin selagi pemimpin itu tidak lari dari dasar parti. Walau pun sehebat mana pemimpin itu, jika mereka keluar dari PAS jemaah tidak sesekali meninggalkan PAS. PAS bukan baru berpolitik dan jika mengikut pola politik negara, PAS parti paling lama kerana Umno yang ada sekarang bukannya Umno yang asal selepas parti itu diharamkan.

Banyak parti-parti baru yang didaftar oleh para pemimpin PAS yang hebat-hebat, akhirnya hilang tidak bertanda dan PAS tetap bertahan. Sejarah hebat pergolakan dalam PAS ketika era Datuk Asri dan kumpulannya yang kemudiannya menubuhkan Hamim, PAS tetap kukuh kerana akar umbi PAS sememangnya hebat walau pun mereka bukan di kalangan ulama atau profesional. Mereka ini hanyalah orang kampung, petani, nelayan tetapi ketaatan mereka kepada PAS yang bertunjangkan Al-Quran dan As-Sunnah tidak siapa boleh nafikan.

Bagi akar umbi, pemimpin boleh datang dan pergi tetapi PAS tiada tolak banding dengan pemimpin walau pun mereka buta huruf, tidak belajar tinggi tetapi apabila melibatkan pengorbanan mereka-mereka inilah tunjang kekuatan yang PAS miliki. Mereka bekerja menampal poster tanpa mengharapkan apa-apa balasan dunia kerana mereka ingin menuntutnya di akhirat nanti. Nampaknya lubang biawak sudah digali awal-awal oleh penaja Pasma a.k.a. Plasma a.k.a. Pastimganja a.k.a. Ketum. Nanti naik pulak gula dalam dalam si Pundek Alkusyen yang duk kutuk gelaran Attakiri sedangkan dia sendiri tak sedar guna gelaran apa 'ALkusyen'.

Isnin, 8 September 2014

Rupanya Blogger Alhusseyn Sudah Awal-Awal UG Dengan Umno.

 SMS yang dihantar kepada ahli Umno untuk hadir yang mana PAS Cawangan Sungai Rokam.

Gua tidak akan dedahkan sumber yang gua dapat tetapi gua jamin inilah SMS yang dihantar kepada ahli Umno dan gua tidak tahu berapa ramai ahli Umno yang mendapat SMS ini. Adakah lu faham makna SMS di atas?. Ia adalah jemputan untuk menghadirkan diri ke Mesyuarat Agong PAS Cawangan Sungai Rokam yang mana pengerusinya ialah Cikgu Ali atau nama bloggernya Alhusseyn.

Sebenarnya gua sudah lama menyimpan SMS ini jika mengikut tarikhnya ialah 15/9/2013 iaitu sudah hampir satu tahun gua simpan. Gua terpaksa sebarkan setelah tuduhan-tuduhan yang beliau lakukan terhadap TGHH, presiden parti beliau yang sah yang telah beliau jadikannya sebagai musuh beliau nombor wahid. Kenapa gua kata begitu ialah bila Ustaz Ahmad Awang yang gua sendiri hormati dikaitkan dengan penubuhan Pasma yang beliau anggap satu fitnah. Gua rasa beliau memang layak bersama dengan Pasma jika dah rasa diri hebat sangat.

Beliau bukan main melenting dengan melemparkan yang fitnah itu datangnya dari kelompok UG atau bahasa mudahnya dari kalangan penyokong TGHH tanpa usul periksa. Berbagai mana perkara beliau ungkitkan tetapi beliau sendiri berUG dalam gelap dengan Umno dan buktinya tertera di atas. Dia ingin rahsia orang sajer dia tahu, rahsia dia orang tak tahu ker.

Gua tak kata dia salah untuk mempertahankan Ustaz Ahmad Awang kerana mungkin beliau kenal akan badan tubuh pujaannya tetapi beliau pun perlu ingat orang yang mempertahankan TGHH kerana mereka pun tahu siapa TGHH dan badan tubuhnya. Apa yang gua paparkan setelah dua komen gua kepada artikel beliau dia tanam dalam-dalam. Kalu dah anti sangat dengan TGHH, keluar parti jadi ajk Pasma atau letak calon hebat lu tanding jawatan Presiden. Lu macam ayam telur sebiji riuh sekampung, berani bersuara selepas pemilihan sudah berlaku mula menunjuk ketidak puas hati atau lu sudah jadi macai Ketum.

Gua nak tanya lu, adakah lu sudah meninggalkan jemaah asal lu Alqam atau lu masuk PAS demi menyelamatkan diri lu dari diangkut dalam operasi bebas-besaran penangkapan pengikut Alqam sehingga pengharamannya. Bukan main rancak serangan lu terhadap pucuk pimpinan tinggi PAS sehinggakan perlembagaan PAS pun lu belum khatan-khatan lagi. Masih tak faham kuasa presiden sendiri, memang beliau dilantik tetapi perlembagaan PAS sudah menetapkan yang Presiden mempunyai kuasa bukan macam kata Mat Sabu, hanya kenyataan peribadi sahaja.

Jika nak tahu bagaimana nak cari blogger pengecut, inilah orangnya kerana apa gua kate gitu pasai kalu lu baca artikelnya tentang isu-isu yang berat, beliau akan mengambil sumbernya sahaja dan beliau hanya ubah tajuk jer. Supaya jika ada tindakan terhadap artikel itu, senang beliau berlepas tangan dengan alasan ia adalah dari sumber sekian-sekian, itulah perangai blogger Alhusseyn. Gua tak nak nafikan akan sedikit dari jasanya dengan kekalahan Midah.

Beliau hanya berani bersilat pulut dengan Midah jer dan kekalahan Midah pun bukan kerana kerja keras beliau. Apabila berlaku krisis kerajaan Perak, apa yang beliau sumbangkan untuk PR dan jika beliau benar-benar hebat kenapa beliau tidak bersama dengan Albanjari didalam bilik media yang bertungkus lumus menyalurkan berita. Jika beliau rasa hebat kenapa Perak sampai sekarang tak menang jika mengikut perkiraan bijaknya, PR akan menang besar kerana rakyat Perak sudah hilang kepercayaan terhadap BN. Itu pun masih nak menyibuk kat negeri orang, negeri sendiri pun tak terurus.

Tanyalah Albanjari jika lu tidak percaya, walau pun gua duk di Selangor gua pun tahu serba sedikit siapa sebenar Alhusseyn yang dikatakan seorang blogger  a.k.a. Cikgu Pencen a.k.a. pengikut Abuya .yang hebat dalam penulisannya. Bagi gua yang hanya dianggap blogger nyamuk ni menyarankan agar parasit Sungai Rokam patut disingkirkan. Bukan semua jemaah PAS Cawangan Sungai Rokam bersependapat dengannya yang sudah lama gua dengar.

Inilah di antara yang ratib UG UG UG UG setiap hari tapi menuduh penyokong TGHH yang dok gila nak berUG dengan Umno. PAS tak ingin dan tidak akan sesekali bersama dengan Umno dan peristiwa PAS bersama Perikatan dan BN pun sampai sekarang orang tak tahu siapa dalang yang membawa PAS bersama Umno. Untuk memperbetulkan tentang ratib UG UG UG itu bukan dari PAS Terengganu atau TGHH tetapi dari blogger yang hebat, Alhusseyn.

Jika gua sudah menunjukkan salah seorang anggotanya maka lu all sendiri boleh menjangka siapa lagi di kalangan mereka. SMS di atas adalah benar dan gua tidak ada menambah walau satu ayat pun kerana gua ada membuat pembandingan dengan ahli PAS Sungai Rokam. Bila berak tu pandai-pandai sapu, jangan tinggal kat orang lain untuk membersihkannya./GANR

Ahad, 7 September 2014

TGHH Semakin Muda Bersama Dengan Fitnah Yang Semakin Hebat.


Kalu perangai macam celaka, adakah lu all masih mempertahankan mereka tanpa mengira dari mana datangnya mereka baik parti mahu pun ideologi. Jika benar seperti yang dilaporkan oleh media massa yang PKR belum menghantar senarai nama untuk jawatan MB Selangor kerana Ketum berada diluar negara. Inikah sikap seorang yang mengaku sebagai pemimpin Agung dalam politik. 

Sultan Selangor sudah memberi banyak masa kepada 3 pemimpin tertinggi Pakatan untuk menyerahkan nama-nama itu. Tiba-tiba kedengaran yang Ketum berada di luar negara maka nama dari PKR di tangguhkan hampir tujuh hari menunggu pemimpin Agung Pakatan pulang. Tidakkah tindakan Ketum amat biadab kerana Sultan pula terpaksa menunggu Ketum yang akan menyakitkan hati rakyat Selangor di atas kesombongan Ketum yang masih belum berkuasa.

Mungkin macai-macai Ketum akan bersorak sakan dengan tindakan berani tidak bertempat Ketum. Macai-macai Ketum dalam PAS mula kepanasan bila Majlis Syura Ulama PAS (MSU PAS) menyembunyikan 3 nama yang dihantar kepada Sultan Selangor. Mat Sabu menyatakan kekecewaan beliau kerana tidak dimaklumkan 3 nama tersebut sehingga beliau mengeluarkan kenyataan serkup jarang kononnya 3 nama itu adalah dari adun-adun PAS.

Di sinilah akar umbi boleh membuat andaian siapakah pengkhianat yang bersarang dalam PAS dan hanya ahli Majlis Syura Ulama sahaja yang boleh memegang amanah. Walau pun Mat Sabu adalah Timbalan Presiden PAS tetapi ia tidak melayakannya menjadi ahli MSU PAS. Jerat yang dipasang oleh MSU PAS telah berjaya menjerat macai-macai Ketum yang bersarang dalam PAS.

Sekarang ramai blogger PKR dan PAS yang condong kepada Ketum mula melakukan serangan demi serangan terhadap TGHH yang selama ini banyak membisu. Antara serangan terbaru mereka ialah bila ucapan TGHH disiarkan oleh media pencacai Umno, Utusan Meloya dan TV 3 suku sehinggakan Kambing berjanggut pun dah laung 'Allahuakbar' dan 'Hidup PAS'. Bila isu ini dimainkan oleh para blogger macai Ketum maka lu boleh agak maksud mereka iaitu PAS masih tergila nak berUG dengan Umno.

Selama ini PAS menyimpan rahsia yang dibuat oleh PKR dan DAP demi menjaga maruah kawan dalam dalam Pakatan. Apabila Rafizi mendedahkan pertemuan PAS dengan Ku Li semasa PRU13 dalam satu sidang akhbar bersama Hanipa Maidin yang membuatkan AJK PAS Pusat itu mengeluarkan kenyataan yang beliau orang pertama yang akan menentangnya jika beliau mengetahuinya. Inilah adalah wajah di antara parasit yang bersarang dalam PAS bercakap tanpa usul periksa, nama jer loyar tapi hampessss.

Akhirnya TGHH terpaksa mengeluarkan cerita sebenar di sebalik perjumpaan dengan Ku Li setelah berbagai fitnah dilontarkan untuk memburuk-burukkan kawan. Rupanya PAS telah di nasihatkan kawan untuk berjumpa dengan Ku Li setelah PKR dan DAP yang mendahului PAS gagal memujuk Ku Li. Ini yang membuatkan tukang fitnah kepanasan bila rahsia sebenar terbongkar.

Lagu lama dengan irama baru mula dimainkan semula berkaitan dengan pemerintahan PAS Terengganu, Kedah yang hanya bertahan sepenggalkan sahaja untuk menunjukkan yang PAS tidak layak memerintah. Kalu dah celaka maka cerita pun jadi lebih celaka walau pun iramanya diubah. Sedarkah yang mengaku pakar strategi atau blogger politik hebat, pada masa itu Umno menamakan Pak Lah 'Mister Clean' mengantikan Mahathir sehinggakan BN berjaya menawan semula Terengganu dan hampir merampas Kelantan dengan kelebihan 1 kerusi ajer.

Gua nak tanya macai dan blogger Ketum berapa kerusi yang PKR dapat pertahankan. Jika tidak kerana kubu kuat Ketum di Permatang Pauh, PKR pasti berkubur kerana pada masa itu Ketum tidak relevan dihati pengundi. Jika di Kelantan ada adun dari PKR gua pasti Kelantan akan tumbang tetapi Allah S.W.T telah menentukan yang kita hanya boleh berusaha tetapi Allah S.W.T yang menentukan. 

Lihat bagaimana kerajaan Pakatan Perak yang hanya bertahan 10 bulan sahaja kerana 2 ekor pelacur yang melacurkan diri demi imbuhan wang ringgit. Kemarahan yang membuak-buak pengundi Perak sehinggakan pengalisis politik sanggup mengatakan yang PR akan menang besar pada PRU13 nanti tetapi adakah ianya berlaku?. 

Tidak dinafikan kemenangan PAS di Terengganu disebabkan aura wangi yang dibawa oleh Ketum sedangkan Terengganu adalah kubu kuat Umno selepas PAS menang pada tahun 1959. Jika Terengganu sebagai alasan untuk membenarkan hujah-hujah bodoh blogger-blogger macai Ketum, gua sarankan lu kaji semula hujah bodoh lu tuh. Dan di Kedah pula bukan kerana kelemahan pentadbiran Al-Marhum Ustaz Azizan yang bekerja keras sehingga tidak menghiraukan kesakitan yang beliau alami yang kesudahannya Al-Marhum dipanggil Ilahi adalah disebabkan beliau ditikam oleh orang yang beliau percayainya. 

Sekarang kawan yang menjadi gunting dalam lipatan memang mempunyai cita-cita yang amat besar dan Allah S.W.T telah memaparkan siapa sebenarnya orang yang bernama Phahrurazi dengan Pasmanya (gua mula-mula ingatkan TV Plasma). Inilah bahtera yang bakal dinaiki oleh manusia yang mengatakan siapa yang tak sokong PR tolong keluar dari PAS.

Bagi gua bila PAS menghantar 3 nama untuk jawatan MB Selangor tidak melanggar mana-mana persetujuan pada 17 Ogos lalu. Presiden memang berhak menamakan sesiapa sahaja kerana surat dari Istana merujuk kepada Pemimpin tertinggi dari PKR, DAP dan PAS. Memang semua setuju dengan 2 nama yang TGHH berikan iaitu Azizah dan Azmin tetapi nama Azizah sudah awal-awal ditolak oleh Sultan yang tidak mahu MBnya adalah MB kawalan jauh dan Azmin pula menolak pencalonan dari PAS. 

Tidakkah logik bila PAS menghantar tambahan 1 nama lagi kerana satu ditolak satu menolak, so siapa lagi pilihan Sultan. Apa yang menjadi masalah besar dalam krisis Selangor adalah Ketum pemimpin Agung yang dipuja oleh sekular, sosiolis, komunis, kapitalis dan yang sewaktu dengannya. Mereka berhujah yang PAS yang kalah besar jika keluar dari PR. Siapa sebenarnya yang takut kerana PAS sudah biasa dengan kekalahan tetapi adakah PR akan kuat tanpa PAS. 

Mungkin jika PAS ditendang keluar yang selalu PAS alami, Pasma boleh mengganti PAS kerana mengikut khabar berita bakal parti baru nih lebih hebat dari PAS kerana dari Mursidul Am hingga ke AJK semuanya di kalangan jeneral-jeneral pencen PAS. Mereka memiliki blogger-blogger yang terlalu hebat dari SB, 1G, alkuysen, cipan, adukataraguna, TT (pelarian politik) termasuk loyar-loyar buruk yang sehebat mendiang Karpal dan ramai lagi untuk gua namakan.

Percayalah bahawa lu akan membaca berbagai fitnah terhadap PAS dan yang paling hebat akan diserang ialah badan tubuh TGHH. Walau pun blogger seperti gua tidak ramai tetapi gua percaya masih ada lagi bersama gua untuk mempertahankan fitnah-fitnah mereka seperti beberapa nama yang gua jamin akan mempertahankan TGHH iaitu FZT, Anak SengatMusafirlalu sekadar beberapa nama.

Oleh itu gua mengharapkan bersama akar umbi PAS, agar pada Muktamar Pemilihan tahun depan PAS perlu melakukan pembersihan secara total tanpa mengira jawatan dan kehebatan mereka. Akar umbi yang bekerja keras dengan kudrat dan wang ringgit tanpa mengharapkan apa-apa imbuhan dunia ingin melihat PAS diperkasakan semula. Bila akar umbi bersuara bermakna mereka tidak gerun dengan kekalahan kerana mereka telah diajar bahawa Islam menang bukan dengan jalan mudah./GANR

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...