Translate

Mesti Baca

Rabu, 20 Ogos 2014

Rahsia Langkah Kajang Terbongkar...!!!

Adakah PKR melalui Pengarah Strateginya Rafizi Ramli akan menafikan laporan yang dikeluarkan oleh pejabatnya?. Gua nak tengok siapa di antara pemimpin PAS yang akan membela PKR dalam isu kebocoran maklumat sulit ini?. Nampaknya agenda 'Langkah Kajang, Selangkah Ke Putrajaya' yang dikeluarkan menepati telahan gua dan sesetengah blogger yang tidak dapat dibeli bahawa memang talibarut Nuar telah bertapak dalam PAS. Dalam isu krisis MB Selangor pun musang berbulu ayam secara terang-terangan menunjuk bahawa mereka memang berkiblat kepada PKR.

Belang Nuar telah terserlah untuk menghancurkan PAS secara licik memang telah diketahui dan bila gua kutuk pengkhianat yang menjadi macai Nuar, bukan main marah mereka kat gua. Kerana itulah PAS patut mengambil tindakan terhadap dua macai PAS yang mendahului pemimpin bila mereka dengan tidak sabar mengumumkan yang mereka setia kepada PR, hakikatnya mereka lebih setia kepada PKR daripada PAS. 

Kalu dua macai nih jenis reti bahasa tak perlu suruh, tak reti-reti undur diri dari PAS dan pergi berambus dari duk menyemak buat muka sekupang. Inilah sikap sebenar Anwar dan PKR yang sanggup menghancur negara demi cita-cita besarnya untuk jawatan PM./GANR



Maklumat sulit berkenaan "LANGKAH KAJANG" telah bocor diinternet. Orang ramai ingin pengesahan daripada pihak PKR tentang maklumat ini.











Dokumen sulit yang sudah menjadi sampah.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini semua reverse psycho. Depa sengaja bocor dokumrn palsu pastu blame bn utk raih simpati. Msklumla...rakyat makin muak dgn gelagat pkr dlm kes mb. Strategi lapuk. Jgn lg percaya org yg suka buat fitnah smpi diri sendiri pun sanngup difitnah utk memulih sokongan rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Bn nk buat apa dedah mende ni...rugi nnt rakyat kesian kt pkr. Igt bn ni bodoh sgt ke politik depa...klu x xkan dpt mrmerintah 60 thn...pkr...pkr...dia igt rakyat bdh cam dia leh petcaya kot....sekali kau dh fitnah...seri dh ilang...no one believe u anymorr...sori english x bagus

Miss Vee berkata...

‘Mantap Bro’ - This Is What Women Really Want !!

Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !!
KLIK HERE !!

wak dol berkata...

Dokumen palsu.
Budak2 amno pon bole buat

Ceh......

rantai berkata...

buat ape banyak sangat putar belit ... pr takut selangor terlepas ke tangan umno-bn sebab KI terlalu banyak berkerjasama dengan umno-bn seolah-olah dia tu MB umno-bn pula ... itu je kan ...???

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...