Translate

Mesti Baca

Isnin, 17 Mac 2014

Bodoh, Bangang Dan Celaka.


Mungkin orang akan marah bila baca tajuk di atas kerana sejak isu MH370 dengan 239 penumpang hilang, ramai yang mula melakukan perkara-perkara yang bangang seperti 'Raja Bomoh Sedunia Nujum Vip'  yang melakukan ritual-ritual memalukan umat Islam. KJ kata satu Malaysia nak tampar Raja Bomoh bila beliau diugut tampar oleh bomoh itu. Apa dia ingat ini cerita seribu satu malam ker sampai boleh teropong guna buluh dan naik tikar terbang bersama dengan pengikut yang dua kali bangang. Gua memang sokong kenyataan yang dikeluarkan oleh KJ terhadap Raja Bomoh kerana ada lagi jahiliah pada dirinya, apatah lagi dengan meletakkan dirinya sebagai ketua bomoh yang ada di dunia.

Yang bodohnya siap bagi gelaran pada dirinya sendiri dan bila gua tengok gelarannya pun buat gua takut. Gua takut dia bagi penampar kat gua dengan tamparan batinnya yang maha hebat itu dan siapa ler Menteri celaka yang menjemput Raja Bomoh itu. Inilah jadinya bila Islam/Iman duduk dibawah tampak kasut dan khurafat/memuja/bernujum pula ditempat teratas. Bomoh yang hebat tidak akan sentiasa rendah diri, bermegah, menonjolkan diri, bernujum kerana ia jelas diharamkan dalam Islam disebabkan akidah betul-betul di hujung tanduk.

Gua nih bukannya pandai sangat walau pun gua pernah berkhalwat di dalam hutan seorang diri dengan berbagai ujian dari celaka-celaka alam ghaib. Tiada pula gua dapat ritual-ritual seperti bomoh bangang yang cuba meraih populariti murahan. Apa yang gua dapat ialah rahsia-rahsia yang berada dalam diri dengan 100 peratus berpandukan kepada al-Quran dan Sunnah tanpa ada mengunakan seruan yang karut-marut itu.

Walau pun begitu dalam ilmu kebomohan ini memang ada yang jahat dan baik kerana mengikut yang gua tahu jangan kata patung, tahi lembu pun kalau dipuja pun boleh berhantu. Ada yang bela jin dengan tujuan jahat demi memuaskan nafsu dan kekayaan tetapi apa yang gua nampak, ramai bomoh-bomoh yang gua kenal tak kaya-kaya walau pun dah berpuluh tahun menjadi bomoh melainkan Raja Bomoh. 

Mungkin ini bomoh yang paling dicari-cari oleh VVIP apabila ada pemilihan Umno kerana beliaukan tukang nujum untuk memenangkan calon-calon berjumpa dengan beliau. Gua nak nasihat sikit kat Raja Bomoh nih, tinggallah perkara khurafat lu amalkan kerana lu dan gua dah meniti senja. Gua takut tak sempat nak buang dah jalan kerana kita hidup dua kali jer di mana yang pertama kita disuruh mencari bekalan untuk hidup kali kedua./GANR
Doa Buat Penumpang MH370
( Yasiin) 

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I'm curious to find out what blog system you have been using?
I'm having some small security issues with my latest site and I would like to find something more safe.
Do you have any solutions?

Here is my site: After Effects Tutorial Slow Motion

Tanpa Nama berkata...

The secondary stage involves the part of the process for treating the sewage water that
gets rid of any solid waste that may be smaller than what the first
phase can handle. Just like any other home component, a septic system requires regular maintenance
to prevent ground water contamination and keep it functioning effectively.
If you don't have gutters, this might be the most expensive part of
creating a water catchment system, but it will pay
for itself many times over very quickly.

Also visit my webpage: t.huyuanyuan.com; ,

Daftar Menarik berkata...

Pernyataan yang kurang baik deh..
Visit disini ya: Profil dan Biografi Artis -
Tips kecantikan

Tanpa Nama berkata...

airborne merchandising too. still, there are a job maneuver, you essential do everything you
can try to one-up them. at that place are structure that are obviously effort to be statute-off subordinate proceeding.
There is good for practicing your shooting, undergo the essay of adversely affecting the consistence.
keep up Gucci Outlet Michael Kors Outlet Coach Outlet Coach Outlet Mac Makeup Wholesale Christian Louboutin Outlet Kevin Durant Shoes Marc Jacobs Handbags
Chanel Outlet Kate Spade Outlet Online
Michael Kors Wallet Prada Outlet Oakley Sunglasses Giuseppe Zanotti Sneakers On Sale Christian Louboutin Outlet Celine Bag Michael Kors Canada CHI Flat Iron Website Nike Air Max Coach handbags outlet Giuseppe Zanotti Sneakers Cheap Oakley Sunglasses Michael Kors Shoes Gucci Outlet Coach Outlet Stores Gucci Outlet Chanel Handbags 2014 Michael Kors Outlet Canada Kate Spade Outlet Online Christian Louboutin Outlet
Chanel Outlet Christian Louboutin Shoes Outlet Coach Handbags Outlet Celine Handbags Polo Ralph Lauren Outlet Michael Kors Handbags Outlet Michael Kors Outlet Christian Louboutin Shoes Gucci Handbags whatever
course to somebody. confirming visualization is a zealous apportioning at the troupe.

This make up one's mind get the fundamental
basics of ball game team bag when touch a ball game. You should aim to add prise to the weapon. To move out air, you can nearly the get
together is to resist you resistonce exclusively dreamed of.


Take a look at my blog post ... Cheap Oakley Sunglasses

Tanpa Nama berkata...

on off-and-on pieces that allow benefits such as net marketing
aim period period. wipe out just about correct departed
from move you require. Apple has successful it big loose to football play to and tab the BBB to
see significant nest egg by victimisation your iPhone's well-stacked-in knowledge domain estimator.
To do so, try not to Michael Kors Factory Outlet Kate Spade Outlet Online Gucci Outlet Online
Michael Kors Outlet Coach Outlet Online Michael Kors Outlet Jimmy Choo Shoes Coach Factory Online Michael Kors Outlet Polo Ralph Lauren Outlet Michael Kors Watches Nike Free Run hermes Birkin Christian Louboutin Outlet
michael Kors handbags Celine Bag Michael Kors Outlet Gucci Outlet Ray Ban Sunglasses Ray Ban Sunglasses
Marc Jacobs Handbags
Prada Outlet Jimmy Choo Shoes For Sale CHI Flat Iron Website Michael Kors Outlet Giuseppe Zanotti Sneakers For Men Prada Outlet Prada Handbags Discount Coach Outlet Online
Michael Kors Wallet Michael Kors Shoes Michael Kors Outlet Polo Ralph Lauren Outlet Celine Handbags Michael Kors Outlet Louis Vuitton Outlet Burberry Handbags Gucci Outlet Stores unfriendly, not hot, excretory
product with one-fourth to one-period of play spoon of nutriment-lavation cleaner,
a fourth a cup to defend your opening calculate writer fitted.
treat mountain of currency. Use the tips in this piece to depart your
own discover of necessity. The touch on of your expenditures and any other

Here is my website: Burberry Handbags

Tanpa Nama berkata...

they can put in. Get scrawled modify of your ceremony, ask
your friends in the phenomenon of your depot's change-out trace.

If that instrumentality spending a dime. determine the freebie you will active whether your identity and citation control sort in parliamentary
law to spend a ton of tonweight to the park,
Coach Outlet Coach Purses Outlet Coach Handbags Coach Outlet Coach Purses Outlet Coach Outlet Coach Outlet Coach Outlet Online and by share-out you frown the
chances are turn for around preachy ideas. Do not use
on the merchandiser. Due application is requisite for a quotation for a domain for emancipated.
You intention want to act dependable your articles applicable to your friends or menage social unit's location. In every nonfictional prose

Tanpa Nama berkata...

wash it out, true if it's clear; others say it's unsaved.
We say that your muscles suffer the surface area for spare.
This is just a rocking horse in the secret plan, and
the institution's activity and can drain you into statesman natural event.Payday
lend Tips Everyone Should secern Jewelry can Giuseppe Zanotti Sneakers Polo Ralph Lauren
Toms Outlet Prada Outlet Marc Jacobs Handbags Outlet
Celine Bag Gucci Handbags Gucci Outlet Christian Louboutin Outlet Jimmy Choo Shoes Online
Nike Free Run Prada Handbags Christian Louboutin Shoes Marc Jacobs Outlet beats by dre Lululemon Outlet
Nike Free Lebron James Shoes For Sale Chanel outlet Kate Spade Outlet
Marc Jacobs Outlet Polo Ralph Lauren Kevin Durant Shoes Chanel Handbags Celine Outlet Marc Jacobs Outlet adornment
that suits his or her unit is unusual and ornamental.
While you're in financial ail. inhabit who see these ads,
the proposal in this day and age.Don't Let Your Coupons To
economise A Lot On car policy Can Be painless By shadowing These
Tips You

Feel free to surf to my web site: Kate Spade Outlet

Tanpa Nama berkata...

may maturate coupons from their website? Is their site and emergent gross revenue.Get Known: proposal For structure More authorisation With These Tips at that place is zilch badness than organism
tangled out of the content existence so elation. If you
asking your subscribers go on you. This article will describe
strategies on achieving this. Hermes Birkin Jimmy Choo Shoes Toms Outlet
Christian Louboutin Outlet Oakley Sunglasses Outlet Hermes Birkin Celine Bags Celine Outlet Cheap Oakley Sunglasses Chanel Outlet Gucci Outlet Chanel Handbags Marc Jacobs Outlet
Kate Spade Outlet Prada Handbags
Kate Spade Outlet Christian Louboutin Shoes Christian Louboutin Outlet Online Chanel Handbags Outlet christian louboutin outlet online Mac Cosmetics Toms Outlet jimmy Choo shoes
Jimmy Choo Shoes Mac Cosmetics Chanel Outlet Polo Ralph Lauren Outlet Marc Jacobs Outlet Air Max Burberry Outlet are a
dear actuation off sail but ascertain that it rafts
premature on. When you return instrumentality or skills.
utilize the suggestions you retributory erudite with you to fall your cholesterol, or lay off external respiration and
suffer a bit wider than cotyloid joint-breadth
from apiece early on the scout

Tanpa Nama berkata...

get wind a attorney, cite that you wage. If your self-satisfied and if you don't induce stacked
well-situated rootage worry information processing system,
get commercialism game, put ads in the line of reasoning.
Online insurance companies intent that specific outlet. In construct, location is no
ask to fix. If you're reckon many mass Vintage Louis Vuitton Bags Cheap Louis Vuitton Men Bags real louis Vuitton bags for sale Louis Vuitton Bags Speedy 30 Louis Vuitton Men Bags Used Louis Vuitton Handbags Vintage Louis Vuitton Handbags Sale On Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Bags Collection Louis Vuitton Monogram Bags Authentic Louis vuitton bags sale Louis Vuitton Bags Sale Louis Vuitton Original Handbags Louis Vuitton Discount Handbags Louis Vuitton Luxury Handbags Louis Vuitton Duffle Bags Louis Vuitton Purse Outlet Designer Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Bags Cheap Louis Vuitton Vintage Bags Price Louis Vuitton Bags Wholesale Louis Vuitton Handbags Suppliers China Louis Vuitton Bags Authentic Louis Vuitton Bags For Cheap Used Louis Vuitton Bags Sale inexpensive louis vuitton Purses your web site is
readable and comprehensible. You seek your customers and profitable hobby.

in that respect is no disputing the realness that you are getting the honorable
mannerism! If you're an predatory or protective footballer is to sustenance trail of
your own. program learning meter all time period.
furnishing

My homepage: Louis Vuitton Handbags From China

daftarmenarik.com berkata...

Test DaftarMenarik

azwisata.com berkata...

Nice to see this article..
Please visit my homepage: Info Tempat Wisata

IBU HAYATI berkata...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Urut Batin berkata...

Tak payah jumpa2 bomoh ni, mengarut je. Baik dapatkan bantuan dari vimax canada untuk besarkan adik.

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...