Translate

Mesti Baca

Ahad, 19 Januari 2014

Testemoni Gua Tentang Shaklee : Produk Paling Bagus Buat Gua.


Gua sebenarnya baru sahaja mengenali produk Shaklee yang di perkenalkan oleh member gua. Gua ada sejenis penyakit yang gua sendiri tidak tahu puncanya dan ianya sudah lama berlaku. Gua cepat letih, sakit-sakit di seluruh sendi dan betis gua pula macam dicucuk sehinggakan gua mengambil tongkat gua memukul-mukul bila kesakitannya datang. Tentang produk pula dah banyak jenis gua cuba daripada Anway sampai entah apa namanya gua pun tak ingat. Bukan gua kata produk-produk itu tidak berkesan, mungkin ianya tidak serasi dengan tubuh gua kerana ada yang mengambil produk tersebut dapat sembuh tetapi tidak bagi gua.

Maka member gua sarankan gua cuba produk Shaklee yang gua ingat produk baru tetapi ianya sudah lama dicipta atau mungkin lebih lama dari produk MLM yang lain selepas gua mencarinya dalam carian google. Harganya pula tidaklah semahal produk-produk yang pernah gua gunakan atau mungkin gua boleh katakan harganya separuh dari produk lain. Cuma yang paling mahal adalah Vivix yang berharga RM380 dan beliau menyarankan agar gua jadi ahli tetapi masalahnya gua memang kurang berminat tentang kaedah MLM nih. Tak apalah gua jadi pelanggan dah cukup.

Selepas 2 minggu gua mengamalkannya, rasa sakit di betis dan badan rasa sihat sikit berbanding dengan produk lain yang gua makan berbulan-bulan pun tiada nampak kesannya. Gua bukannya nak promosi Shaklee kerana gua bukan pengedar hanya pengguna yang mengikut nasihat Nabi S.A.W. 'Bahawa tiada penyakit yang tidak mempunyai ubatnya melainkan tua dan mati".

Jadi gua cakap kat member gua yang gua akan cuba promosi produknya dengan mengeluarkan testimoni seperti yang gua tulis diatas. Sekarang ini gua cuba pula produk Vivix untuk mengetahui akan keberkesanannya. Yang baik gua tetap kata baik yang tak baik mungkin ianya sebenarnya baik tetapi tidak serasi dengan tubuh gua. Satu lagi yang gua tertarik ialah jaminan Halalnya kerana banyak produk yang mempunyai serba sikit binatang berkaki empat yang pendek (khinzir). 

Vitamin B yang mengikut carian gua banyak bersumberkan khinzir kerana ia hanya boleh didapati dari dua jenis binatang sahaja iaitu Rusa dan Khinzir. Kita semua tahu yang Rusa memang susah sikit nak dapat berbanding dengan Khinzir. Itu pun jika Google tidak tipu gua ler kerana benda-benda macam nih kita kena utamakan disebabkan kita sendiri akan menggunakannya. Untuk mengetahui lebih lanjut lu all boleh klik di (TinaTinot) untuk mengetahuinya lebih lanjut kerana gua nih bukan pandai sangat bab-bab untuk menerangkannya. Jangan takut bro.... tak kena apa-apa bayaran pun jika lu klik dan lu boleh tanya terus kepada pengedarnya dengan no. handphone yang tertera. Tak rugi pun jika lu bertanya kerana ia adalah percuma tanpa menggunakan apa-apa bayaran pun.



Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...