TUNJUK SOKONGAN ANDA

GERAKAN BEBASKAN MEJAR ZAIDI AHMAD
MejarZaidi

Mesti Lihat

Ahad, 14 April 2013

Kajian Gua Tentang PRU 13 (Parlimen).


Gua bukannya tahap Prof-Prof kangkung yang mempunyai master atau phd, kajian yang gua lakukan melibatkan 7 negeri sahaja kerana ia benar-benar mencuri masa gua iaitu, Perlis, Kedah, Kelantan, Terengganu, Pulau Pinang, Perak dan Pahang. 7 negeri ini mewakili 91 kerusi parlimen yang mana sebelum katak-katak melompat kepaya BN. 

Pada PRU12 yang lalu, Pakatan Rakyat memenangi 48 daripada 91 kerusi yang berada di 7 negeri yang gua sebutkan itu. Ketika itu Pakatan masih lagi belum kuat dan bersepakat seperti sekarang ini dan sikap curiga antara penyokong tidak dapat dinafikan. Setelah pihak atasan parti PAS, PKR dan DAP berbincang dan terus berbincang sehingga ikatan sesama parti dalam Pakatan Rakyat semakin kukuh ditambah pula pada peringkat akar umbi tanpa mengira kaum, agama dan ideologi telah bersatu hati untuk menumbangkan Umno/BN.

Tidak dinafikan berlaku perkara-perkasa panas berkaitan isu-isu tetapi para pemimpin Pakatan berjaya menyelesainya dengan begitu baik sekali. Memang masing-masing mempunyai ideologi sendiri mengikut parti tetapi para pemimpin tertinggi Pakatan tidak menyentuh dasar parti masing-masing walau pun bermacam-macam serangan dilakukan oleh Umno dan BN dengan menggunakan media massa yang dah menjadi milik mak bapak mereka sejak dahulu lagi. Macam Rais anak Yatim yang menunjukkan kebodohannya tentang kebenaran untuk parti lawan membentangkan menisfesto dalam masa 10 minit yang akan dibuat bukan secara siaran langsung. 

Gua pun tak tahu universiti mana yang terima tesis phd beliau sehinggakan beliau semakin bodoh dan banggang. !0 minit tu simpan sahajalah kat peti besi RTM kerana masa nak terang, batuk para pemimpin Pakatan pun lebih dari 10 minit.  Tanya sama Najib berapa puluh minit beliau gunakan yang tak termasuk hentaman beliau terhadap Pakatan. 

Berbalik kepada kajian gua nih dengan bantuan syaitan-syaitan dikenali yang Mahathir pinjamkan kat gua maka gua jangkakan dalam kajian gua, Pakatan mungkin akan memenangi 74 daripada 91 kerusi parlimen di 7 negeri itu. Ini bermakna BN mungkin akan mendapat baki 17 kerusi lagi jika mereka bekerja keras dengan mengangkut hantu-hantu melalui Air Asia yang awal-awal lagi mengeluarkan kenyataan akan memperbanyakkan perjalanan kapal terbang milik mereka. Jika ada yang bangkang tentang kajian gua, pi mampus ler lu nak percaya atau tidak, gua peduli ape.

Mengikut kata syaitan yang Mahathir pinjamkan kat gua, kajian oleh pakar-pakar propaganda yang menghuni tingkat 2 blok B4 di Putrajaya sedang mencipta satu jenis bahan berasaskan getah yang mana jika diletakkan di jari dan kuku, ia tidak dapat dikesan kerana nipisnya bahan berasaskan getah lastic itu. Selepas pegawai SPR mencalitkan pewarna di jari, ianya akan dibuang semasa berada di dalam penerbangan Air Asia dengan menggunakan satu jenis cecair agar hantu-hantu dapat mengundi semula. 

Apa nak dihairankan kerana zaman teknologi yang menjadikan dunia tanpa sempadan dan yang jauh dapat ke destinasi masing-masing. Apa pun kita mesti bekerja keras dan bermunajat kepada yang Maha Esa. Kita memohon daripada Allah S.W.T demi kemenangan Islam berbanding dengan Umno yang bertuhankan RM-RM demi membeli undi. 

Gua akan paparkan kajian gua seterusnya untuk baki 131 kawasan parlimen selepas syaitan-syaitan milik Mahathir yang beliau pinjamkan kat gua hantar maklumat-maklumat selebihnya. Bagus juga ada syaitan peliharaan Mahathir nih, ringan sikit kerja gua./GANR

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semenjak dua menjak ni, Rosmah hilang... dihilangkan dari pandangan rakyat Malaysia atas nasihat UPCO kerana dialah liabiti kedua BN selepas Najib.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Paling Popular