Translate

Mesti Baca

Khamis, 7 Mac 2013

Mamak Sial Jadi Pengikut Syaitan Dikenali.... Takutnya Gua.


Orang2 Teluk Ayaq Tawaq (Teluk Air Tawar)... lu orang tolong bagi kepastian sikit... betui kaaa... muka mamak yang keluaq kat TV3 Suku semalam yang mendesak PAS supaya keluar daripada Pakatan Rakyat dan jangan berkawan dengan DAP adalah Bekas Setiausaha PAS....????

(Setelah usaha lakonan sebelum ini mengatakan Ahli PAS itu dan ini banyak kali kantoi... sekali ini puak2 haramjadah laknatullah meneruskan lakonan diorang dengan menamakan sebagai "Bekas PAS" pula.... muakakakakaaaa.... kepala otak yahudi apco memang tak pernah putus asa... sejibik macam Setan... oopppsss... memang Setan pun... Setan yang Di Kenali.... hahahaha....)

Gua tengok ayaq muka pun macam mamak umno laknatullah yang depa bayaq 5 kupang untuk baca skrip depan kamera TV3 Suku.... hahahahaha....!!!!

Dah tu pulak ada adegan pijak gambaq KM Penang pelbagai... banner kutuk PAS pelbagai.... apa punya wayang umno laknatullah productions daaaaa.....!!!!

Tengok pada ejaan nama pun dah macam Mohd Babibux Abu Satar jer..... hehehehe.... patut aarrr.... sanggup jadi suara babi umno laknatullah sempena nak PRU nih...

Ada kaaaa.... ahli PAS berpakaian macam nih....

Lagi gambar2 bangang puak2 upahan umno laknatullah.... hahahaha....!!!!


Siapa Dalang Perkauman beb.... umno kan terkenal dengan sifat perkaumannya... tak caya tanya Katak... hahahaha...

Gua adalah bekas Setiausaha PAS walau pun gua memang bukan ahli PAS pun. Gua sanggup bersama dengan syaitan yang dikenali daripada bersama dengan malaikat yang tidak dikenali kerana gua akan dapat fulus mulus pada PRU13 nanti. Bijak tak cara gua berniaga, lu all mana tahu pasal gua cukup bijak kerana gua nak cari seberapa banyak duit untuk dibelanjakan di Padang Mahsyar nanti.

Banyak lagi gambar yang gua snap dari TV semalam... tapi gua suka nak tepek lagi muka si Babibux nih.... muakakakaka.... pasal gua kelakar beb... setiap kali dia nak keluarkan perkataan pasti muka dia tunduk ke bawah baca skrip yang dah tertulis oleh pengarah wayang umno laknatullah productions.... muakakakakaaaa.....

Weiiii.... sudah2 laaaa... mamak bangsat perbodohkan rakyat, ide lu orang nak pecah-belahkan PAS dan Pakatan Rakyat takan berjaya laaaaaa..... semua tu ide bodoh pemimpin2 umno laknatullah yang dah nak mampus beb.....!!!! IkutSukaAku

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...