Translate

Mesti Baca

Isnin, 11 Mac 2013

Bila Kemaruk Nak Jadi Calon Firaun Besar Dah Jadi Gila Khinzir.


Gua rasa inilah MP paling gila khinzir kerana air ludah meleleh-leleh untuk menunjukkan betapa tepatnya jika Najib calonkan si Firaun Besar. Bagi beliau yang makan hasil haram hari-hari merasakan sudah tiba tahap beliau menunjukkannya sebagai pencacai paling sial di negara ini. Gua sendiri terkejut beruk bila membaca ayat-ayat dari seorang yang bergelar peguam (lawyer tukang bawa fail), ahli parlimen, ularmamak besar dan gelaran yang paling power, Firaun Besar.

Dengan membaca apa yang si firaun besar ni tulis, lu boleh fikir sendiri ler bagaimana tahap IQnya. Jangan kata gua sahaja yang meluat, ahli Umno sendiri cukup berbulu dengan si Firaun Besar nih. Kata ahli Umno, memang Zulkulim ni betul-betul sial, baru beberapa tahun jadi pencacai dah dapat title tapi kami yang dah lama bersama-sama Umno habuk pun tadak.

Lu nak jadi pencacai tahap sial pun agak-agak ler, buat malu kat budak-budak sekolah jer kerana lu kan seorang Intelek Tua. Gua bukannya sokong sangat Anwar, tapi inilah kebodohan seorang yang bertanding diatas tiket PKR selepas lu ditolak oleh PAS kerana lu memang tak layak pun jadi calon. Kerana kasihan melihat lu sampai terguling-guling nangis maka dengan ihsan Anwar, letaklah lu jadi calon kat Kulim. Dah jadi calon lu siap buat banner tertulis 'Peguam Anwar Ibrahim' walhal lu hanya tukang bawak fail ke hulu ke hilir konon-kononnya lu terlibat sama dalam pasukan peguam Anwar. Gua rasa lu pergi mampus lagi baik kerana menganiaya orang yang undi lu dan siap dengan semua keperluan, baik dari segi kewangan dan kerja keras mereka.

Lu memang jenis muka tak malu macam khinzir pasal hari-hari orang Kulim sumpah seranah lu. Lu kena ingat mungkin dalam ramai-ramai tu ada mulut masin, turun bala baru lu tahu langit tu tinggi ker rendah. Gua tulis pun pasal ada orang Umno sendiri suruh gua balun lu jika ada masa, so inilah masa gua untuk balun lu pasal gua cukup meluat dengan sejak lu bengang pasal Majlis Syura PAS tolak lu dari jadi calon. Biasalah bila PAS tolak kelayakan seseorang, pasti ada benda yang tak kena dengan nafsu nafsi lu. Apa yang gua boleh katakan ialah 'Lu Memang Bangsat".

4 ulasan:

baretta berkata...

Tibai lagi bro...!!! Biar sememeh muka haramjadah ni!!

Samsudin Jidin berkata...

Gua puas hati cara lu balun si malaun sekor ni. Gua dapat selam perasaan lu. Kita kencingkan kepala si bangsat ni lepas PRU nanti.

mybabah.blogspot.com

maie1958 berkata...

aku nak cadangkan ketayap merak busuk tu buat ceduk air longkang lagi baik!!!!

Gerakan Anti Najib/Rosmah berkata...

Kan gua dah kata ramai yang meluat dengan si firaun besar nih. Kalu orang umno sendiri meluat, penyokong PR lagi ler.

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...