Translate

Mesti Baca

Jumaat, 13 Julai 2012

Isu Panas: Siapa Sebenarnya Rosmah Mansor Yang Sebenar?. (Bhg 8)

Berasal dari Negeri Sembilan. Orangnya kecil molek, berkulit cerah dan mempunyai tahi lalat besar di pipi.  Tahi lalat saiz duit siling lima puluh sen. Mengikut cerita orang-orang tua itu adalah tahi lalat bertuah. Kerana tuah tahi lalat itulah agaknya beliau dapat berkahwin dengan Datuk Seri Haji Najib Tun Razak.

Tetapi, sekarang khabarnya tahi lalat bertuah itu sudah dibuang. Khabarnya beliau pergi buat “plastic surgery” di Jepun. Banyak ribu RM juga habis. Tidak apalah kerana semua PM Najib yang tanggung. Duit rasuah yang PM Najib dapat dari Vincent Tan pun tidak habis. Duit balak tidak usah kira, tidak luak sikit pun.

Rosmah seorang wanita berpelajaran tinggi. Dapat ijazah dalam dan luar negeri. Bijak orangnya dan petah bercakap. Gaya dia bercakap memang boleh pikat hati orang, terutama kaum lelaki. Sayang kelulusannya disalahgunakan. Kelulusan tinggi digunakan untuk memancing orang-orang lelaki yang sudah beristeri dan berpangkat serta kaya-raya.

Menurut cerita mereka yang pernah tidur dengan Rosmah, sebagai teman permainan dan teman tidur beliau tidak menjemukan. Dia pandai bergaya dan “fashionable”.  Senyuman dan jelingan boleh membuat lelaki hidung belang dan buaya seperti Ketua Menteri Melaka, Rahim Thamby Chik dan PM Haji Najib Tun Razak melutut kepadanya.

Bekas pelajar Sekolah Menengh Tunku Kursiah, Seremban. Mengikut kawan-kawan yang sama bersekolah dengannya, beliau terkenal sebagai pelajar yang ego dan suka menunjuk-nunjuk. Tidak punya ramai kawan rapat di kalangan pelajar-pelajar perempuan. Tetapi punya ramai teman lelaki. Pantang nampak lelaki kacak dan berada. Sejak di sekolah menengah lagi sudah selalu bertukar-tukar pasangan.

Sebagai gadis lincah, kalau boleh dianggap masih gadis semasa menuntut di Universiti Malaya, beliau sangat popular dan terkenal di kalangan penuntut lelaki. Beliau menjadi Ahli Persatuan Kesuma dan aktif dalam pertunjukkan-pertunjukkan kebudayaan yang dianjurkan oleh pihak universiti. Secara peribadi dikatakan beliau ini sangat periang dan peramah.

Di antara Rosmah dengan Rahim Thamby Chik, mereka sudah berkenalan sejak di kampus lagi tetapi hanya sebagai kawan kenalan biasa sahaja. Rahim Thamby Chik juga terkenal   dengan sifat buaya di kampus. Ada juga orang kata Rosmah ada taruh hati pada Rahim. Tapi perangkapnya tidak mengena. Rahim terlepas dari perangkap Rosmah.

Sesudah bertunang dengan Aziz, bekas suaminya beliau masih lagi berpoya-poya dengan lelaki lain. Beliau sungguh hebat dan “hot”. Pantang disapa oleh lelaki terutama yang kacak-kacak.

Dikatakan juga Rosmah suka main “jim ramy” dengan anak-anak lelaki Raja Nong Chik.  Semasa itu beliau berminat kepada salah seorang anak Raja Nong Chik bernama Salleh.  Ini setelah jadi isteri Aziz. Betul ke?

Ramai orang tidak sangka macam mana Aziz boleh tersangkut hati dengannya. Semasa di kampus lagi beliau sudah di cap sebagai jamban.  Aziz budak baik dan lemah lembut orangnya.  Dikatakan dia berkahwin dengan Aziz atas dasar suka sama suka.

Semasa berkerja dengan Island & Peninsular Bhd, sebagai PRO, Rosmah berkesempatan bergaul dan berkenalan dengan ramai VIP, termasuk menteri-menteri dan timbalan menteri, perangai buruk lamanya kembali semula. Beliau mengambil kesempatan dari tugasnya yang membolehkan dia selalu pergi “out-station” dengan membuat pertemuan-pertemuan sulit dengan lelaki terutama VIP yang diminatinya. Rosmah dilantik jadi pengurus kerana dapat banyak projek bagi pihak syarikatnya. Senang dapat projek kerana sanggup gunakan dirinya sebagai umpan. Bossnya Azwa sangat sayang padanya dan menaikkan pangkatnya.

Mengikut kata kawan-kawannya, Rosmah pernah berkata satu hari nanti, dia mesti berkahwin dengan orang besar.  Dia gila kedudukan dan gila pangkat. Cita-citanya berjaya bila dia dapat mengahwini PM Najib walaupun sebagai isteri yang kedua ataupun lebih tepat sebagai perampas suami orang.

Seorang kawan memberitahu, pernah seorang Datin, isteri bekas seorang Menteri yang sekarang dikatakan sudah menjadi salah seorang Naib Presiden UMNO memberitahunya, semasa Jemaah Menteri dan Timbalan Menteri mengadakan sidang mesyuarat di Sarawak, dalam masa rehat beberapa orang Timbalan Menteri dan Menteri telah bercakap tentang Rosmah. Mereka buat perbandingan sesama mereka tentang pengalaman masing-masing dengan Rosmah.

Kesimpulan dari cerita itu membuktikan seolah-olah kebanyakkan dari mereka telah meniduri Rosmah. Rosmah yang sekarang ini sudah menjadi isteri PM Najib yang sah. Apakah ini sudah  jodoh?  Kasihan Najib.  Kalau cerita ini benar, Rosmah bolehlah juga dianggap sebagai janda tidak rasmi kepada ramai lelaki atau “spare tyre” mereka.

Isteri yang lebih cantik, lebih setia ditinggalkan dan ambil pulak bekas sisa-sisa orang.  Macam sudah tidak ada perempuan lain untuk diambil sebagai isteri.

Dari cerita orang yang rapat dengan Rahim Thamby Chik, sebelum Rosmah diperkenalkan kepada Najib beliau adalah teman seranjang Rahim.  Rosmah berharap dapat kahwin dengan Rahim. Rahim ini hebat orangnya dan bukan calang-calang lelaki. Rosmah tidak dapat tundukkan Rahim disebabkan Rahim lebih bijak darinya. Rahim tahu PM Najib suka perempuan-perempuan seperti Rosmah. Mereka satu kem. Kem buaya darat. Mengikut cerita kononnya dalam dia sudah jadi isteri Najib, dia tetap masih berjumpa Rahim.  Betul ke? Kalau betul, jahat sungguh perempuan ni…

Untuk melepaskan dirinya dari Rosmah, Rahim cepat-cepat paskan Rosmah kepada PM Najib.  Dia memberi pengakuan kepada Rosmah, jikalau dia baik dengan PM Najib, dia boleh dapat kawasan balak. Negeri Pahang banyak balak, Melaka mana ada apa.

Rahim bukan mudah dikenakan orang. Di Negeri Melaka ketika dia menjadi Ketua Menteri, dialah raja. Mengikut cerita orang-orang Melaka kononnya beliau pernah menghalau Pegawai-pegawai Majlis Ugama Melaka dan Polis dari bilik hotelnya di Hotel Ramada. Mereka datang  menyerbu ke bilik hotel itu apabila menerima laporan ada orang berkhalwat. Apabila sampai ke bilik itu, yang di dapati berkhalwat pulak ialah Ketua Menteri Melaka sendiri, Rahim Thamby Chik dengan seorang gadis jurujual.

PM Najib walaupun buaya besar seperti Rahim Thamby Chik, kena dengan Rosmah dia kalah dan terduduk. Lupa diri, lupa anak bini. Balak Pahang pun habis dia berikan kepada Rosmah.  Hotel Hyatt Kuantan menjadi tempat mereka bercikaro tidak kira siang atau malam setiap kali Rosmah datang ke Kuantan.

Apabila PM Najib ke Kuala Lumpur, mereka bercikaro pulak di Hotel Shangri-la kerana PM Najib tinggal di situ dan pejabat Rosmah di Bangunan SPK berhampiran dengan hotel itu.
Sejak dia mengadakan hubungan sulit secara haram dengan PM Najib, dia lupa terus kepada suami dan anak-anaknya.

Mengikut cerita orang, Rosmah, PM Najib dan Toh Puan Rahah masa pergi ke Mekkah kali kedua, mungkin untuk membuang dosa kononnya, semasa dia berjalan mengelilingi Kaabah, dia dikatakan terkena balingan batu yang tidak tahu dari mana arah datangnya.

 Kredit: Ada Aku Kesah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fitnah lebih berat dr membunuh...adakah anda sendiri yakin akan kebenaran cerita yg anda tuliskan ini? sedarkah anda hukuman Allah yg menanti andai cerita anda ini bercampur dgn fitnah?
Sebagai seorg muslim kita sepatutnya mendoakan yg terbaik utk org yg kita musuhi bukannya mengaibkan dia terutama lagi dgn cerita yg kita sendiri tidak tahu sahih atau tidak....

Tanpa Nama berkata...

tak salah membuka aib jika seseorang itu suka menzahirkan keingkaran terhadap hukum ALLAH SWT,walaupun seringkali ditegur,walaupun seringkali dinasihati,sumber ilmu terbentang dihadapannya,namun terlalu kuat penentangannya terhadap Islam agama wahyu ini.

jali berkata...

Bila kita bercakap biarlah berbukti. Klo nak cerita pasal tuduhan zina, paling kurang kene ada 4 org saksi yg nmpk sprt pedang masuk sarung dgn jelas. Klo xde, bersumpah lah penuduh atas al quran. Klo tak layak di rotan 80 kali sbb baru je lepas memfitnah. Jadi teguran saya, bertaubatlah saudara.

Suhaimi Muhamad berkata...

Elokla tu...
Melayu fitnah melayu.. islam hina islam..
Bangsa & agama lain tepuk tangan..
Tanda2 kejatuhan & perpecahan ummah yg kritikal..

Tanpa Nama berkata...

ANDA BERPELUANG menJANA PENDAPATAN SAMPINGAN sambil beronline!!!
saya sudah menyertainya ternyata bukan scam! terpulang kepada anda . .cuma dengan usaha anda sahaja. .
saya ada 2 web replika,pilih mana yg berminat. .
Maklumat lanjut sila klik link dibawah
http://www.rezekiklik.com/?a=1989
@
http://www.rm20segera.com/?r=ariefsam

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullahalazim..jangan sebarkan fitnah atau membuka aib orang..nanti di akhirat Allah buka aib kita..dimohon delete post ini supaya ia tidak tersebar dan menjadi fitnah..

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi dengan orang melayu penuh dengan fitnah kata mengata...
sebelum menghukum lihat diri sendiri dulu....Agama Islam melarang kita mengaibkan sesama umat manusia..nanti keaiban kita ditayang
muhasabah diri .....

Tanpa Nama berkata...

Sedar2 la wahai pengikut pemimpin yg zalim...

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah....fitnah

shahrihan hamzah berkata...

MENJANA PENDAPATAN untuk anda menyelesaikan segala masalah dan hutang anda...layari kami di http://www.charityid.com/pelan-derma/shahyaya

shahrihan hamzah berkata...

MENJANA PENDAPATAN untuk anda menyelesaikan segala masalah dan hutang anda...layari kami di http://www.charityid.com/pelan-derma/shahyaya

Anuar Mohd Khalib berkata...

Allah mengetahui segala perbuatan hambanya........siapakah kita yang nak menentukan buruk dan baik hambanya.....

Anuar Mohd Khalib berkata...

Allah mengetahui segala perbuatan hambanya........siapakah kita yang nak menentukan buruk dan baik hambanya.....

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...