Translate

Mesti Baca

Jumaat, 10 Februari 2012

Surat Terbuka Untuk Hasan Ali.

Hasan Ali
Assalammuallaikum wbt.


YB Datuk Dr Hasan Mohamed Ali yang saya hormati,


Saya kira tidak perlulah saya perkenalkan diri saya memandangkan Datuk merupakan tokoh dan sahabat yang saya kagumi. Saya kira, Datuk juga tetap menganggap saya sebagai kenalan rapat Datuk sekeluarga.


Secara ikhlas, saya mula mengkagumi Datuk sebagai motivator semenjak saya di bangku sekolah lagi, sehinggalah Datuk menceburkan diri ke dalam bidang politik. Walau bagaimanapun kekaguman saya tidaklah menjadi penghalang untuk saya menyatakan sedikit pandangan terhadap pendirian Datuk mutakhir ini berdasarkan neraca ilmu dan keadilan./Baca lagi......

1 ulasan:

Nam Ron berkata...

kalau mahu dilihat sebagai pejuang islam sejati, Hassan Ali haruslah mengambil contoh As-Syahid Hassan Al Banna, tokoh pejuang islam tersohor.... jangan jadi macam Hassan Kepala Bana @ Kepala Butuh!...yang terbang macam pelesit ke sana ke mari menabur fitnah!..kahkahkah

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...