Translate

Mesti Baca

Isnin, 30 Januari 2012

Pengumuman: Link Untuk Blog Yang Ada Pautan.

Mulai 1 Feb 2012, gua hanya kan memaparkan blog yang mebuatkan link blog gua kat blog mereka tanpa mengira ideologi politik mereka. Gua tak kata blog GANR ini terkenal walau pun gua akui blog ini mempunyai pembaca yang setia. Banyak blog-blog dari Pakatan yang gua linkkan dalam blog gua agar gua dapat membantu serba sedikit untuk menarik pembaca memcaca artikel mereka tetapi apabila gua menjenguk diblog mereka, hampas mereka untuk linkkan blog gua kat blog mereka.

Jika itulah keadaannya, bodoh ler gua kerana mungkin mereka akan merasakan yang mereka hebat kerana mungkin mereka rasa blog mereka adalah blog ikan jerung dan gua punya tahap blog ikan bilis. Bak kata orang, 'lu tolong gua, gua tolong lu' dan yang amat malangnya banyak blogger dari Umno/BN yang linkkan blog gua di blog-blog mereka. So, gua akan buang semua blog-blog yang tidak membuat pautan pada blog gua. Gua rasa perkara ini cukup adil kepada sesiapa sahaja. 

Gua janji, 88 blog yang membuat puatan pada blog gua, gua akan utamakan hatta blog Papagomo sendiri pun. Maka sekarang pun gua sudah mula melakukan pembersihan dalam blog gua dengan membung blog-blog yang tiada pautan kerana perkara cukup senang untuk diketahui dalam zaman yang serba canggih nih.

3 ulasan:

pkrcabangtambun berkata...

Salam tuan, tolong link kan blog saya di blog tuan, dan saya akan link kan blog tuan pula. pkrcabangtambun.blogspot.com

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob, blog teman blog ikan sardin...banyak kes makan, he heh!

PO berkata...

gua link kan blog lu did u link kan blog gua ?? hahhahah gua tak kisah lu link atau tidak ,, kerana gua buykan emncari keuntungan dgnblog ini ,, keep it up ,, lu memang terbaik...

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...