Translate

Mesti Baca

Selasa, 24 Januari 2012

Gua Semakin Gila Dan Sasau Dengan Tingkahlaku Rosmah.

Semakin hari semakin meluat gua dengan Rosmah Mansor yang amat suka mengejar populariti murahan. Gua semakin sasau kerana Rosmah Mansor cukup tenang dengan kelakuannya. Gua cukup malu dengan Rosmah Mansor yang dimalukan oleh masyarakat antarabangsa dengan gelaran yang mereka berikan kepada Rosmah Mansor sebagai 'First Lady Of Shooping'. Gua semakin gila bila Rosmah Mansor kata beliau sentiasa cuba dimalukan dengan perkara-perkara yang beliau tidak lakukan. Gua semakin hilang akal apabila memikirkan dari mana Rosmah Mansor yang merupakan seorang surirumah sepenuh masa kepada Najib boleh berbelanja ratusan ribu sehari dan tinggal di hotel 14 bintang dengan bayaran puluhan ribu untuk satu malam. Dan yang kat bawah ini membuatkan gua terpaksa memakai topeng bila berjalan keluar rumah kerana malu kepada Mat Indon, Mat Bangla dan pelancong asing. Lu sendiri tonton dan lu sendiri fikir kenapa gua semakin gila dan sasau.

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...