TUNJUK SOKONGAN ANDA

GERAKAN BEBASKAN MEJAR ZAIDI AHMAD
MejarZaidi

Mesti Lihat

Ahad, 16 Oktober 2011

Siapakah 3 Menteri Kabinet Yang Terlibat Untuk Menjatuhkan Rejim Najib/Rosmah.... ????


Isu lama mula diungkit, gerak kerja mula diatur dan berita mula tersebar satu gerakan yang dinamakan 'Gerakan Bersihkan Najib' mula bergerak. 3 Menteri kabinet beliau telah mula mengerakkan perang saraf diperingkat akar umbi untuk menjatuh rejim PM dan RM yang amat gua sayangi kerana sifat boros dan menyalahguna kuasanya.

Apa yang boleh gua lakukan untuk mempertahankan rejim PM dan RM dari dijatuhkan masih dalam kajian. Perkara ini benar-benar membimbangkan gua yang amat sangat, kerana andainya PM dan RM jatuh, maka berakhirlah hayat laman gua ini.

Gua tidak boleh menyebut nama 3 Menteri kabinet beliau itu untuk keselamatan gua yang diugut, ditekan dan sebagainya. Ini adalah permulaan untuk artikel kerana gua masih dalam persembunyian daripada pihak yang mengetahui maklumat gua dan kerana itulah gua kurang melakukan update.
Bersambung.........

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SEBAGAI KETUA walau apa peringkat sekali pun.....ianya lumrah kehidupan...PASTI ada yg menyukai dan tidak menyukai.We will never find 100% supporters. By having that situations..it will make the person alerts and be always find ways to OVERCOME the known and unknown weaknesses.

Tanpa Nama berkata...

ermmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Paling Popular