TUNJUK SOKONGAN ANDA

GERAKAN BEBASKAN MEJAR ZAIDI AHMAD
MejarZaidi

Mesti Lihat

Ahad, 22 Mei 2011

Selongkar Kembali: Najib & Ziana Zain... "Hishamudin & Anuar Zain,,"????


usinkata; Berdiri bulu roma lengan ini...geli-geleman satu badan..rasa tengkuk ini kembang semacam saja..
Sepupu-sepapat 2x5..suma ada skandal dengan artis..
Si Abang pupu dengan artis wanita kira boleh diterima pakai akai sebab dia jantan..
Tapi yang adik sepupu ni pulak dengan artis "lelaki"..
Sapa boh sapa..sapa pon xtau..
Sapa lembut sapa keras sapa pon xtau
..eiii..nak muntah aku..
Betoi ka ni..?..
Skandal macam mana..?
Minta simpang la kalau buat kerja yang mana Nabi xmengaku umat..
Buat apa bagi hadiah kereta..?
Ada apa-apa ka..?
Selalunya..buat baik tentunya balasannya juga baikkkk punya!!!
Adoii..

KERETA MEWAH BUAT ARTIS LELAKI,SIAPA MENTERI KANAN

Ribut dan kalut ! Tabloid Suara Keadilan mendedahkan ada Menteri Kanan yang telah menghadiahkan kereta mewah kepada seorang artis lelaki. Menteri Kanan juga seorang lelaki dikatakan memberi kereta mewah tersebut dan ini menimbulkan banyak spekulasi. www.selamatkanumno.blogspot.com turut bertanya kepada kawan-kawan media siapa Menteri Kanan itu dan siapa artis terbabit.


TERKEJUT – menurut rakan media – Menteri Kanan itu adalah Menteri Dalam Negeri – Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan artis itu adalah Anuar Zain kata rakan media. Alamat – kita tidak mahu meneruskan spekulasi ini dan meminta Menteri Kanan tersebut menafikan secepat mungkin sebelum PKR meneruskan spekulasi tersebut. Tindakan ini perlu dilakukan segera agar spekulasi itu tidak merosakkan Umno tambahan ini melibatkan Menteri Kanan – saudara Perdana Menteri – dah la Perdana Menteri penuh dengan spekulasi dan tuduhan penglibatan dengan kes Altantuya, SU Politiknya dengan rasuah, rakan baiknya Razak baru terbebas dari tuduhan membunuh, ini saudaranya pula dikatakan terlibat dengan skandal bagi Anuar Zain kereta mewah.
* perhatikan gelang oren yang dipakai Anuar Zain..dan Hishamuddin..aik..????

47 ulasan:

leekonyou berkata...

siasat jugak kenapa ANUWAR takot BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH SWT tapi berani sebot allah christian herald haiyaa!!!

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang suruh bersumpah? Ada tak dalam kitab fekah menyuruh berbuat demikian? Buat sesuatu jangan dengan menggunakan logik akal. Semasa isteri Rasullah difitnah ada tak Rasullah suruh Aishah bersumpah untuk mengatakan yang beliau tidak buat perkara itu. Adakah kita lebih hebat dari Rasullah.

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang suruh bersumpah? Ada tak dalam kitab fekah menyuruh berbuat demikian? Buat sesuatu jangan dengan menggunakan logik akal. Semasa isteri Rasulullah difitnah ada tak Rasulullah suruh Aishah bersumpah untuk mengatakan yang beliau tidak buat perkara itu. Adakah kita lebih hebat dari Rasulullah.

Tanpa Nama berkata...

sepatutnya siasat ajaran sesat mana yang fatwa supaya buat sumpah laknat dalam pertuduhan kes zina ini.

Tanpa Nama berkata...

mmg amwar kaki bontot besok2 bl dia jd PM korang pon di bontot nyer satu malam sorang mcm raja bersiong gila darah manusia anwar plak gila bontot

Tanpa Nama berkata...

tahniah pada hishamuddin kerana berjaya memikat hati anuar zain.

tak sia2 anuar zain membujang sehingga sekarang kerana jodohnya bersama seorang Menteri yang boleh dikatakan handsome juga. perkara ini memang dah menjadi buah mulut orang dan ada yang berani mengatakan ianya sahih.

mungkin kereta tersebut sebagai hadiah perkahwinan mereka dari hishamuddin untuk anuar zain... yucks!

Tanpa Nama berkata...

nuar nak bontot emak kau UMNO lembu

Tanpa Nama berkata...

kalo orang yang mencuri..n then bersumpah laknat...so??? dilepaskan....????? sumpah bukan di buat main...kalo betul3 termakan sumpah???? sape awk nk menghukum anwar...awk nampak ke anwar wat gitu????? awk tonton??? xkn......... jangan pcye hanye kpd fitnah......

Tanpa Nama berkata...

Apa nak dibanggakan dgn anwar ntah????!!! tnggu TIBAI selongkar semua rhsia dy..diorg pon kroni2 anwar dulu..PKR patut x lyak jd parti politik..ketua pun prangai x betul..mcm tu yg korg nk bngga2 kn?? x bleh brpikir lngsong la korng yg dh tksub ngn dy ni??? macm org bebal plak..ada otak tp xbleh pkir..plik2..mybe kiamat dh dkat kot..so, bwk2 la bertaubat..

Tanpa Nama berkata...

Apa nak dibanggakan dengan Najimah pemangku menteri wanita? telor sumbat masuk dalam ke? Penipu,pembunuh..puak pecacai bercakap pasal akhirat dan bertobat? geli bulu bontot Najib..jgn bila dh bankrap malaysia baru nak terhegeh2

Tanpa Nama berkata...

bodoh sume nie..xbuat kajian maen nak post jer..klakar bile bace..xtau pape tetibe fitnah..stakat kaji ekot internet,budak 10 tahun pon bleh copy paste n mungkin tmbah ayt sikit2...bosan2..jgn tlampau taksub or obses..xbaek uh.. :) yg pnting org yg sbok maki2 kat sini klakar sbb maki dri sndri.. :)

Tanpa Nama berkata...

MANUSIA DIBERIKAN AKAL FIKIRAN UNTUK BERFIKIR,BKN SEKADAR BEREMOSI..

Tanpa Nama berkata...

sAYA PUN ADA gelang mcm tu jugak..adik bagi..dia beli kat pasar malam..saya pun skandal Hishamudin la.hahahahhahahahahha

Tanpa Nama berkata...

sejak dulu orang BN kata selongkar rahsia anwar. dah bertahun dah, tak da apa pun yang terbongkar..

Tanpa Nama berkata...

Bontot hishamuddin best woooo..

Tanpa Nama berkata...

umno bali batu sorok tangan

Tanpa Nama berkata...

Dah macam2 skandal pemimpin2 yg disanjung dan diangkat2 juak2 umno ni didedahkan..,skandal betina, rasuah berbilion RM, jadi taukey arak, salahguna kuasa, beli sokongan (rasuah dalamam la tu), kes bunuh, guna duit rakyat yg susahpayah bayar cukai mcm duit mak bapak dorang..,tapi korang yg menyokong pemimpin licik mcm nilah sebenarnya yg bodoh, tuli dan buta! Terang2 aku nampak puncanya dah dasar penyokong2 umno ni..,sekian tahun jadi tukang sorak, dasar bangsa pengampu takut cari maklumat. Bimbang korang terbaca laporan2 yg berserta dokumen bukti mendedahkan wajah sebenar manusia2 iblis yg korang sembah2 selama ini tu sebenarnya telah memperbodohkan penyokong2 mereka sekian tahun! Itu pasal korang takut nak jengok HARAKAH,SINAR dan KEADILAN! AKU dan pembangkang2 yg celik akal ni sememangnya dah sekian tahun sedar betapa bahayanya kuasa tanpa kekangan. Ternyata yg PM dan menteri2 umno ni berjaya menipu rakyat...tapi rakyat mcm korang..,bukan AKU!!! Jom tukar pemimpin dan hidupkan DEMOKRASI mcm yg rakyat USA, Australia, Thailand, Italy, Japan dan byk lagi lakukan..,dan bangsa serta negara dorang tu tak mundur pun! Kebajikan rakyat tetap didahulukan dengan ikhlas bukan retorik politik!

Tanpa Nama berkata...

bodoh...yg tulis artikel ni pun klu baik orgnye,xde mcm tu ayat2 ko...ckp org fitnah,pandai..pdahal ko pun tgh buat fitnah..

Tanpa Nama berkata...

apa salahnya bersumpah? ada ke dalam quram kata tak boleh bersumpah pulak?

Tanpa Nama berkata...

satu dunia tonton anwar dan kote nya yg bengkok tengah kongkek chinadoll...kau saja yg buta tak boleh nak cam itu anwar ak juburit...yg sebeno nya saja tak nak terima hakikat yg korang kena 'bontot' dgnh anwar...

Tanpa Nama berkata...

dia dibayar untuk sebarkan fitnah..

aku berkata...

mana yang ckap nuar kaki bontot tu suma mak bapak dia dengan dia smua satu famili dah penah kena bontot ngan anuar la tu..haha..ksian..bontot dah lohong..

aku berkata...

DALAM AL QURAN PUN TAK ADA SEBUT PASAL UMNO DAN BN SAJA YANG BOLEH PERINTAH MALAYSIA NI...BLEH?

JAWAPN TU JANGAN LA MENAMPAKKAN KEBODOHAN SNDIRI..SEBAB NATI MAK BAPAK SMUA MALU PUNYA ANAK BODOH MCM KAYU...

Tanpa Nama berkata...

engko nak kena bontot sangat ke? bangang punya statment. bahlol... tak payah jadi manusialah....

Tanpa Nama berkata...

Dia tak tibai bini ko ke? ke ko sorok video yg berwarna tu... bangang.

Tanpa Nama berkata...

liya
Pertukaran pemerentahan bukan satu kesalah,
rakyat tak perlu takut pada peralihan kuasa ianya ada pekara biasa bagi negara yang mengamal demokrasi. Dah lebih 55tahun Be-end memerentah rayat makin susah dan sensara. Wahai anak muda fikir2kanlah ramai anak muda belum bekerja sudah berhutang, bagaimana nak hidup asyik berhutang kerana terpaksa. Sampai tua lu orang berhutang selagi Be-End memerentah. Ubahlah demi kebaikan anda.

Tanpa Nama berkata...

ya ka... aku ngan family aku makin senang. Alhamdulillah. Sendiri buat hutang BN salah ka? Bijak sungguh statement ni. hadoi..

Tanpa Nama berkata...

rakyat m'sia trpaksa brhutang disebabkn kos sara hidup yg trlalu tinggi yg diwujudkn oleh be-end.Jgn slhkn rakyat sepenuhnyer.

YeopJackJr berkata...

bodoh hang nie,cam biasa arr bila pembangkang kena siasat,bila hUMNOngk punya spesis tunggu tuhan balas. BANGANG

YeopJackJr berkata...

amin semuga kau masuk neraka

Maria Bachok berkata...

kereta sport nissan fairlady tu ke.sbb aku penah terserempak anuar zain makan kat ttdi jaya s.alam naik kete tu.

sekarang rakyat hidup dalam keadaan tekanan dgn kos sara hidup yg makin tinggi. itu naik..ini naik..kita tukar pemimpin untuk kali ni..kalau teruk pentadbiran..kita tukar balik..bagi peluang..tak cuba tak tahu..

Tanpa Nama berkata...

ha..ha..haa..ha.ha..ha..ha gelak beso setan dan iblis..KIAMAT dihunung jari.

macam ni la perjungan anak bangsa kita.?!!!?!!? ada maki hamun, kata nista, kaya fitnah ...

BAGUS !!!! BAGUS !!! TERUSKAN ..TERUSKAN..negara, bangsa dan ISLAM akan bertambah makmur dan gemilang !! ha.ha..ha..TAHNIAH

Tanpa Nama berkata...

Hutang PTPTN laaaa

Tanpa Nama berkata...

saudara..apakah hukum fekahjika melanggar sumpah?..kalau ada...maksudnya sumpah itu wujud dalam islam. Kalau tak ada..saudara memang dayus dalam hukum fekah...saudara mungkin tergolong kpd orang2 yang menyembunyikan kebenaran sama macam yahudi..

rantai berkata...

betul & sokong ..... sumpah-sumpah ini hanya ada dalam Islam 1Malaysia (ganti Islam Hadari) yang boelh ditegakkan, dipertahankan, diperkasakan dan dimajukan dengan undang-undang sekular yang sedia ada.....

antipusingpusingtibaikirikanan berkata...

Pencacai penjilat najis fuckatan korek segala cara, fatwa, hadis betul atau salah tak kira , pusing dan spin ayat al-quran bila kena batang hidung pemimpin fuckatan. Bila pemimpin fuckatan balun bini orang, khalwat dengan biniorang, balun gay dia orang buat tak tahu saja. macam tak ada apa-apa.memang perangai puak-puak laknatullah dan khawarij begitu. Tuhan dah tunjuk kebenaran tapi tetap tak mahu mengaku. Sembahyang hajat yang dibuat penyokong fuckatan dah allah perkenan. Memang dasat munafik tak akan mengaku jika membawa kerugian pada mereka. Allah akan membalas dengan siksaan yang pedih nanti.

antiPR berkata...

Kalau PR yang tak daftar dan haram tu perintah malaysia akan jadi musnah sebab diaorang mana ada akal. dalam bodoh tu pun asyik nak menyamun dan merampas kekayaan negara saja. Lihat di selangor,kedah, p.pinang dan kelantan. Rakyat dah tahu pembohongan mereka. Insyaallah PRU13 ini rakyat akan menghukum mereka . tunggu dan lihat. rakyat makin tak sabar nak tumbangkan kerajaan PR yang tak berdaftar ini

Tanpa Nama berkata...

Tokguruthebest

Tanpa Nama berkata...

kembali kepada fitrah,undang2 kanun jenayah syar'ie wajib di laksanakan di sesebuah negara dan maka kehidupan keolahan manusia tidak terbabas kelembah hina dan dimurkai Allah SWT.sebuah Negara yang mengakui Islam sebagai ugama rasmi & lain2 ugama tidak dihalang utk dianuti.

Tanpa Nama berkata...

3 parti melayu brtekak..... DAP tepuk tangan.... hahaha... melayu dah berpecah... senang nak amalkan dasar Malaysian Malaysia.... sbb 1 dah jd 3... 2 berpihak kat aku...

Tanpa Nama berkata...

keputusan PRU13 dah keluar.... DAP 38 Parlimen... tapi jika dicampur dengan cina dari PKR... dan cina dari BN yg dapat 133 tu... ramai juga.... berapa jumlah cina dalam Parlimen Malaysia agaknya untuk penggal kali ini.... ini macam ada cun wooo...

Tanpa Nama berkata...

xsudah2 politik melayu...singkap kain org lain...

kata bodoh kang marah...

umno nk buat gitu...biorle...sampai masa dptle balasannya...

yg PR pun terhegeh2 ngn isu gini apsal???

Tanpa Nama berkata...

Boleh tak siasat dulu cerita bodoh ni. Dapatkan la bukti-bukti sahih. Anak saya pun ada gelang oren tu....so, nak kata ada kena-mengena dengan Anuar Zain ngan Hishamuddin juga ke??? Tak pernah bersua muka pun dengan Anuar Zain ngan DS Hishamuddin tu...so????

Tanpa Nama berkata...

Cakap senang...nanti kalau terus pentadbiran, kita tukar balik....ingat sesenang macam tu....once diaorg dapat...sorry la nak tukar...perlembagaan pun diaorg akan ubah...fikir la matang sikit....

heder satilan berkata...

UBAHSUAI RUMAH area kajang, bangi, cheras, serdang, puchong, subang, shah alam, kepong, nilai, ampang, gombak (Selangor/KL) Sambung dapur, parking, ikat batu, pasang tile, mengecat, plaster, plaster siling, kayu, meja dapur/table top, paip DLL. Hubungi: 0182233854 khaidir click → FACEBOOK atau → BLOGGER

UbahSuai RUMAH berkata...

UBAHSUAI RUMAH area kajang, bangi, cheras, serdang, puchong, subang, shah alam, kepong, nilai, ampang, gombak (Selangor/KL) Sambung dapur, parking, ikat batu, pasang tile, mengecat, plaster, plaster siling, kayu, meja dapur/table top, paip DLL. Hubungi: 0182233854 khaidir click → FACEBOOK atau → BLOGGER dan → CONTACT

Tanpa Nama berkata...

bodohnya korang semua ni....gaduh dengan benda yang tak berasas...baik korang semua pg makan taik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Paling Popular