Translate

Mesti Baca

Jumaat, 4 Mac 2011

Umno Celaka Semakin Terdesak Di Kerdau.

UMNO Perompak Wang Rakyat
 
umno main kasar nampaknya, kata kubu kuat tapi perangai macam celaka. akibat mendapat asuhan dari papagomobabi menyebabkan mereka berperangai macam pasberuk melempar batu dan menjerit jerit dan terpekik terlolong bagai terkena belacan. 
 
umno kata hebat sangat dikubu sendiri masih tak mengaku mengamalkan kempen kempen nazi di kerdau, biasanya orang yang kalah aje berperangai buang tabiat macam tu. 
 
kalau nak baling batu baling aje pada umi hafaz, ummi hafaz ni dia hafaz benda yang sama je, macam taperecorder buruk, aku duk tengok papagomobabi berselera semacam je dengan ummihafaz. 
 
jangan buat perangai pasarmalam dah le papagomobabi, sondol tengah jalan mau meraung penasihat nak cari ayat nak betulkan perbuatan hang. hang pun bangang semacam je duk tulis cerita bodoh dan bengong dikerdau.

malam sebelum tamat tempoh berkempen, suasana makin mencemarkan budi bahasa, umno ni kena layan gak sekali sekala kalau tak layan makin galak, papagomobabi pun kena layan gak mana tahu dia sondol ummihafaz kan. 
 
perangai papagomobabi dengan chua too late sama je. kalau chua halal mesti papagomobabi kata betul tak kisah islam halal ke tak kan. proses pembelian orang orang pkr berjalan lancar, semua dah dikira dan dikauntim. 
 
mahal harga kalau jual semasa ini. pekan cowboy kerdau menjadi saksi segala galanya. walaupun apa yang cuba diselindungkan oleh umno dan blogger haramjadahnya ia tetap terbukak tanpa perlu bersusah payah. 
 
sinarharian melaporkan betapa teruknya dan mundurnya pekan kerdau dibawah jagaan umno bangang. usaha usaha menambah baik untuk prk nampaknya buntu kerana pelancong politik umno dan pas dapat menyaksikan sendiri betapa jauhnya pekan kerdau dengan temerloh. 
 
kasihan pengundi disini kalau masih lagi mengundi umno bangang. papagomobabi lu boleh balik jual pasarmalam lagi baik dari duk sini. tak ada tempat nak melepas penat disini kecuali balik pokok kelapa sawit. kalau dimerlimau boleh karaoke sepanjang malam. itulah gilanya pemuda umno berkaraoke.(Sumber)

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...