Translate

Mesti Baca

Khamis, 17 Mac 2011

Umno Celaka : Gua Silap Tafsir Ini Gambar ...!!!

Gambar berikut merupakan Ketua UMNO bahagian gombak bernama Abdul Rahim Kamarudin bersama-sama dengan kekasih gelapnya di dalam sebuah hotel. Gambar ini dikirimkan oleh individu yang tidak dikenali meminta kami menyiarkan gambar ini untuk menyedarkan rakyat betapa buruknya perangai pemimpin-pemimpin UMNO yang selama ini berlagak sebagai pejuang Islam sebaliknya "curi makan" di belakang pengikut-pengikutnya.(Sumber)

Mula-mula gua ingat negro mana dalam gambar tersebut, maka gua tersilap baca yang ketua wanita umno bersama kekasih gelapnya. Gua biar dulu artikel tersebut pasal hari ini banyak lagi artikel gua belum baca lagi.

Bila gua baca kali kedua baru gua sedar gua sudah tersilap, kerana ianya ketua umno bahagian Gombak. Nak buat macam mana, gua punya mata sudah rabun ma. 
 
Gua tengok betul-betul pasal gua tak mahu silap, lu tahulah macam mana blogger celaka, fasik dan pencacai ubah gambar-gambar yang celaka letak dalam dia punya blog-blog. Pasal dia orang punya prinsip, 'Ingat Umno, Ingat Fitnah'.

Gua fitnah-fitnah tak main la ma, gua tulis betul-betul pasal gua bukan macam itu celaka-celaka. Dia orang hari-hari makan fitnah. Makan pagi fitnah, makan tengahari bersambalkan fitnah, minum petang bercicahkan fitnah, makan malam berlauk fitnah. 

Itu pasal dia orang punya perut banyak yang buncit-buncit, pasal dia orang punya kerja bikin fitnah. Tulis berita, berita fitnah, papar gambat, gambar fitnah. Itu pasal la dia punya fitnah sudah makan diri, kita tengok apa macam itu celaka mau cover dia punya sumber yang sudah betoi-betoi kena kantoi.

Manyak malu dia lia punya family ma. Ini hari manyak syok makan berlauk ini punya gambar.

Ingat Umno punya celaka mesti ingat dia punya fitnah.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam
Bro! Lawak lah lu ni! [quote]"Mula mula gua ingat NEGRO mana dalam gambar tersebut"...

I pula mula mula I ingat tu bukan mulut dia tapi sosej dilipat dua

Tanpa Nama berkata...

tak ada word yg baik dr CELAKA ke yg boleh digunakan dlm bolg ni??..

Tanpa Nama berkata...

helo bro klau u mau glamour macam dorang simpan la gambar kamu ngn amoilu hahahaha..heeheehee

orang bujang berkata...

ala u ni bro kuat cemburu kot ape nak di kato lap ja air liur yg melilih kat mulut tu keh...kehhh

Tanpa Nama berkata...

inilah umno......dulu kini dan selama2nya...

aku berkata...

gua ingat mula2 taik cicak kat lantai....

Tanpa Nama berkata...

muka macam MUSIBAT ni jd pemimpin...waarrgghhwaarghhh macm TENOK laa bro...tolong smpaikn pd MUSIBAT ni

Tanpa Nama berkata...

dah kalau memang CELAKA..nak bagi word baik apanye..kalau ikotkan Quran..org2 UMNO ni dah kire macam anjing..tolak hukum Allah..kire ok la bagi CELAKA tu kan broo

Tanpa Nama berkata...

hahaha..http://rm90.ibct.my/369

Tanpa Nama berkata...

mudahnya menCelaka kan org...jgn nanti Allah yg menCelaka kan kamu...

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...