Translate

Mesti Baca

Khamis, 3 Mac 2011

Umno Celaka : Bukan Nak Cakap Sombong Tapi Gua Memang Bangga.

Top Rangking banner

Hari ini hari ke 5 umur blog gua, tapi gua punya ranking naik lagi ketangga 7,398,923 dan yang bestnya blog gua sudah berada di tangga 37,600 ranking Malaysia. Bukan senang blog ikan bilis boleh naik begitu mendadak jika hendak dibandingkan dengan blog-blog yang lebih senior. Walau pun belum boleh disenaraikan dalam TRO, gua tetap bangga dan sombong dengan blogger-blogger celaka itu semua.

Ini memang buat blog-blog celaka semakin jelous dengan blog gua yang sememangnya kerja gua untuk hentam blog-blog celaka. Jadi gua makin sombong kat blog-blog celaka upahan Umno yang memang dah celaka dari dulu kini dan selama-lamanya.

Buat blog-blog celaka yang berketuakan blogger PapaGomo yang fasik dan blogger Parpukari yang celaka, lu kena ingat sikit, nanti gua telan hidup-hidup lu punya blog. Lu jangan ingat blog ikan bilis gua boleh telan hidup-hidup walaupun lu punya blog ikan paus.

Apa pun, gua ucapkan terima kasih buat pembaca-pembaca yang memberi sokongan kat gua terutama blog-blog yang dah jadi member gua....... tanpa lu, siapalah gua dan tidak lupa kepada TRO yang banyak membantu menaikkan blog gua.

Buat TRO..... Lu masuk geng gua la, baru ada semangat sikit. lantaklah dengan blog-blog celaka semua tu. Bukannya ada faedah pun kalu tolong blog-blog celaka tu dah kedekut tahi hidung masin tapi apa pun gua hormat pendirian lu yang tidak memihak.

1 ulasan:

baginda® berkata...

:) kejam ngan blog2 celaka tu takpe bro

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...