Translate

Mesti Baca

Jumaat, 11 Mac 2011

Saiful Hidup Dalam Dua Alam, Ini Gua Gerenti.

 

Kalau lu tanya sama gua, 'lu tak kesian ke sama Saiful', gua cakap 1000 peratus gua kesian sama dia. Apa blogger-blogger celaka ingat gua ni ape, pencacai Anwar ke. Mai sini gua mahu cakap sikit, gua bukan belaan sape-sape dan gua tidak terikat mana-mana pemimpin atau parti.
Gua mahu cakap pasal hukum Allah s.w.t. bukan hukum penjajah yang blogger-blogger celaka duk junjung dan pertahankan. Pasal itulah gua panggil blogger Umno/Bn sebagai celaka lagi fasik pasal duk simpan bangkai-bangkai hasil didikan penjajah.

So, gua tengok la undang-undang penjajah memang undang-undang paling bodoh lagi celaka. Ini kes Saiful sudah jadi kes makan tuan pasal dia sudah 'Sumpah Laknat' maka laknatlah Saiful dapat. Lu mengaib dan mendakwa orang, lepas tu lu pergi masjid bawa wartawan ramai-ramai mahu tunjuk lu bikin 'Sumpah Laknat'. 
Lu mahu tunjuk satu dunia, lu orang baik-baik tapi lu punya seluar dalam pun lu kasi lu punya kekasih kasi basuh. Kalu lu punya seluar dalam pun lu punya kekasih tolong basuh, itu bukan lagi kekasih tetapi macam bini ma.

Gua tengok makin hari makin mengarut lu punya cerita di mahkamah, gua pun banyak pening ma. Lu cakap dua hari tarak berak, tapi itu hari lu tambah lagi dua hari dan lu cakap ada main oral tapi lu tarak suka jadi oral tarak mainla. Apa pasal oral tarak main tapi dua hari lu tak gosok gigi pasal mau simpan bukti, apa bukti lu mau simpan ?

Itu doktor tulis 'cubaan meliwat' dan 'cubaan oral', apa ni Saiful sekejap lu cakap masuk sekejap lu cakap tarak masuk tapi lu sendiri pun sudah naik stim sampai lu punya seluar dalam sudah basah. Tapi itu seluar dalam polis cakap sudah rampas kat hospital, tapi macam mana seluar dalam di rumah lu punya kekasih.

Mana satu seluar dalam yang betul semasa lu cakap lu kena liwat, Kat hospital ke atau kat rumah lu punya kekasih?. Gua boleh bikin kesimpulan, seluar dalam yang lu punya kekasih kasi basuh adalah seluar dalam yang betul masa lu cakap kena liwat dan itu seluar dalam mesti ada banyak DNA, itu pun kalau betul lu cakap lu kena liwat.

Seluar dalam kedua adalah seluar dalam baru pasal seluar dalam pertama sudah banyak busuk dan lu suruh lu punya kekasih kasi basuh. Ini bermakna seluar dalam kedua tiada kena mengena dengan kes liwat pasal lu sudah tukar. Pasal lu tarak berak dan basuh lu punya punggung maka DNA mesti terlekat tetapi macam mana lu punya air mani boleh ada dekat depan seluar dalam lu.

Gua boleh cakap lu sudah main sama orang lain selepas lu cakap dua hari sebelum itu lu kena liwat. Gua pun banyak hairan macam mana ada DNA sampai sepuluh orang, cayalah Saiful lu memang kuat pun orang. 
Lu punya nafsu banyak besar ma dan lagi satu gua buat kesimpulan, mungkin lu punya air mani keluar pada lu punya seluar dalam kedua semasa lu terkenangkan betapa hebatnya masa lu sama jantang-jantan. So, kerana syok dalam lu punya kepala maka lu punya stim sudah datang. Nanti gua cerita lagi tentang ini kes dan lu lihat bawah ini gua ciplak artikel dari Malaysiakini.
Perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim disambung pagi tadi dengan mahkamah mendengar keterangan dari pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira.
NONEMenurut Pereira, pada jam 8.30 petang 29 Jun 2008, beliau pergi ke rumah pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan di Bandar Utama dan mengambil sehelai seluar hitam, sehelai seluar jenama Levi dan sehelai kemeja tangan panjang berwarna hijau.

Katanya, Saiful ada bersamanya dapabila dia menunjukkan barang-barang tersebut.

Barang-barang dikenal pasti oleh saksi di mahkamah.

Hadirin kedengaran ketawa ketika seluar dalam Saiful ditunjukkan pada mahkamah.


Pereira berkata, sehelai lagi seluar dalam berwarna biru-hitam diambil dari rumah teman wanita Saiful, yang telah dicuci.

Katanya, ketika itu seluar dalam itu lembab.

Sebelum itu, Pereira memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil KY gel jenama Johnson and Johnson ketika Saiful berada di hospital.

Beliau mengesahkan gel tersebut di mahkamah ketika ditunjukkan kepadanya.

Sementara itu, Periera memberitahu mahkamah prosedur rakaman lisan oleh polis hanya boleh dirakamkan sebelum jam 6 petang, justeru menyebabkan Anwar ditahan semalaman di lokap D9 Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur.


NONEKatanya, penahanan itu bagi membolehkan beliau menyambung sesi keterangan Anwar pada keesokan harinya.

"Saya tahan kerana siasatan saya masih belum selesai. Ada beberapa soalan saya perlu tanya. Kami ada arahan tidak boleh rekod pada waktu malam," katanya.

Menurut Periera, sesi pada keesokan harinya diteruskan berkaitan pemeriksaan di Hospital Kuala Lumpur (HKL).


Peguam Cara Negara II, Datuk Yusof Zainal Abiden kemudian mengarahkannay merujuk kepingan gambar untuk mengecam individu-individu yang hadir ke kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 termasuk Anwar dan pengadu Saiful Bukhari Azlan.

Periera adalah saksi terakhir pendakwaraya.

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...