Translate

Mesti Baca

Ahad, 20 Mac 2011

Panglima 7: Mengimani Kewujudan Titian Shiraath di Hari Pembal...

Panglima 7: Mengimani Kewujudan Titian Shiraath di Hari Pembal...: "Assalamualaikum Wbr. Gambaran Ustaz Abu Hassan Din Mengimani Kewujudan Titian Shiraath di Hari Pembalasanhttp://aqidah-wa-manhaj.blogspot...."

2 ulasan:

leekonyou berkata...

TAK DAPAT BALUN NAJIB, ROSMAH PUN JADIK LAHH..
ini adalah tips untuk rakyat malaysia tahu akan tatacara mengenal politik baru cara pakatan ?

mudah ,aku bagi satu contoh .

NAJIB KATA DIA AKAN PERGI UMRAH.

MANAKALA PEMBANGKANG AKAN TAFSIRKAN AYAT NAJIB DENGAN BERKATA.

PAS : najib pergi umrah pasal dia tak pernah pergi umrah. najib mengaku dia salah.dia berdosa dengan pas kerana bla bla bla..

PKR : najib pergi umrah pasal raja petra bagitahu najib call dia minta maaf pasal kes altantuya..najib nak kowtim dengan petra.

ayat najib mudah je, saya nak pergi umrah tapi pakatan punya putar belit sampai ular senduk pun boleh kena patuk.

inilah tamsilan yang sedang berlaku ke atas rosmah. rosmah cakap lain pas pusing lain. nak tahu cerita KLIK SINI
Posted by GAP KEMBALI at 12:39 AM

Tanpa Nama berkata...

nnt ko dgn najib sama2 jawab soalan tuhan kt padang mahsyar.. mcm ne la org umno buta kayu buta hati buta perut.. mcm2 dia dah baut ko pejam mata jek? buta kew? ap najib wat suma tol sampai menghabiskan dwet rakyat berbilion2 untuk family dan kroni2 dia pn tol lg? biar mcm2 kemungkaran jadi smp msalah sosial x dpt dibendung pn tol lagi? ko xde akal kew?

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...