Translate

Mesti Baca

Rabu, 16 Mac 2011

ngo ngo akan berhimpun,

kalau ngo ngo umno nak berhimpun polis akan iring dan akan awasi dan tiada provokasi dari sb sb yang celaka. ngo umno berhimpun dan menyusahkan rakyat dan pengguna jalanraya, aku menulis style orang umno sewaktu orang pas berdemo, aku dah malas nak berdemo sebab dah ramai orang hebat berdemo skrg, aku dah malas nak layan mat sabu, mat sabu boleh berdemo bersama budak tedy bear dan ularmak kepala lutut yang masih bersama mat sabu dan juga bersama budak bangang dari soromban. akibat daripada makan meggi otak otak mereka menjadi sasau dan mereng. tak apa fru akan membelasah lagi hebat kali ini, aku tumpang tengok dari jauh. tak apa mereka hebat, asap fru apa heran, air asid sekali minum aje. dibalun dengan cota selamba badak je tahan belakang. manusia hebat macam tulah. nak heran apa. balik boleh bercerita pada anak dan cucu, dulu atok ni perjuang berdemo sampai laani umno tak bungkus kerana apa, atok pun heran nk kata otak atuk bukan otak yahudi dah pakai pun tak menang juga, kena tanya ustaz zokornain le cucu semua kenapa tak menang menang pembangkang dimalaysia. ust ni dulu kata kalau senjata ditangannya pasti malaysia akan lebih aman dan sentosa kerana pembangkang menang tanpa perlawanan. dialog cucu dan atok selepas 30 tahun akan datang.. kalau ada anaklah kalau gugur mcm nangka.

ngo ngo umno akan menuntut nuar berahim memberikan bulu kepada mereka. minat sungguh ngo umno dengan bulu nuar berahim. sampaikan tinggalkan kerja nk berdemo pasal bulu. berdemo depan hotel grand season tu. susah le penghuni grandseason, celaka sungguh ngo ngo umno celaka ini menyusahkan orang aje. nak berdemo pergi le dalam hutan nun. tak lah menyusahkan rakyat. apa salahnya guna balik kata kata umno bengong kalau pembangkang berdemo. buat malu je berdemo ni macam beruk beruk dijalanan, jangan gunakan jalanraya bengong menyusahkan pemandu je. kenapalah ada ngo dan umno yang bodoh sombong ni. nak berdemo aje kerjanya. lumpuh ekonomi kalau asyik berdemo. dah le bodoh bangang pula. sampaikan bulu nuar berahim pun nk berdemo, bukan sikit 300 ngo tu kalau satu ngo hantar seribu ahli dan 30000 berdemo, begitu menyusahkanlah ngo ngo umno ni. jadilah rakyat yang baik, tahu bersyukur kepada pembangkang. barualah lu orang semua. sikit sikit nak berdemo jangan jadi beruk beruk dijalanan kata keri. ketua pemuda umno dalam sejarah tak dilantik menjadi menteri kabinet. tak ada kerja asyik berdemo aje.(Sumber)

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...