Translate

Mesti Baca

Jumaat, 11 Mac 2011

Lu Jadi Pencacai Gua....... Gerenti Gua Tolong Same Lu.

Gua ingin lu tengok apa perbezaan antara dua gambar dibawah nih. Apa, lu kata gambar diatas tak ada Bik Mama !!! Oooooo no... no.... noooo, memang gambar kat atas tak ada muka Bik Mama, malah gambar Anwar dengan Saiful pun tak ada dan apa yang lu nampak cuma gambar pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira aje yang ada.

Nak kata tak kacak, memang Supt Jude Blacious Pereira ada juga sikit kacaknya, itu gua percaya. Apa yang gua mahu lu teliti tentang perbezaan diantara kedua-dua gambar itu ialah.........



Lu tengok dia punya pangkat la, dulu satu Crown sahaja tetapi sekarang sudah ada satu Crown dan satu bintang. So.... apa yang gua boleh cakap, siapa sahaja yang kendali kes Anwar mesti naik pangkat. Lu tengok Musa Hasan masa kes 'Liwat I', dari pegawai pendakwa terus naik jadi Ketua Polis Negara. Malah dia dua kali sambung kontrak sebagai KPN selepas bersara, sampai beberapa Timbalan KPN terpaksa berputih mata pasal tak sempat jadi KPN. 
Apa tidaknya selepas habis kontrak, sambung lagi kontrak sampai habis limit umur. Kalau penjawat awam boleh bekerja sampai umur 70 tahun, sampai sekarang la, musa Hasan Jadi KPN. Nampak sangat-sangat konspirasi sebagai membalas jasa. Agak-agak lu la, Supt Jude blacious Pereira boleh jadi Ketua Polis Negara pertama dari bukan kalangan Melayu..... Lu fikir sendiri la.

Tiada ulasan:

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...