Translate

Mesti Baca

Isnin, 7 Mac 2011

Celaka Yang Menyebar Gambar Lucah Dan Blogger Celaka Kena Kencing.

 My Photo
 Tun Faisal Ismail Aziz blogger celaka yang songlap duit untuk blogger upahan yang juga celaka.

Elok sangatlah anak didik papagomo blogger fasik, parpukari blogger celaka dan blogger-blogger pencacai  yang baru kenal politik dengan berpaksikan mahafiraun yang mudah lupa. Mungkin ini kot yang buat puak-puak celaka berkelahi sesama sendiri kerana upah yang ditunggu tidak sampai ke poket. 

Siapa yang tak naik hot bila semua peruntukkan untuk blogger-blogger pencacai dikebas oleh seekor malaun yang bernama Tun Faisal Ismail Aziz, pemilik blog Tun Faisal Dot Com. Biar gua tolong blogger celaka untuk hebohkan perangai blogger celaka kepada blogger-blogger celaka. 

Selama ini blogger-blogger celaka menafikan yang mereka adalah blogger upahan dari Umno celaka. Lu budak-budak bolehlah lu kencing, kalau dah umno celaka sampai bila-bila hidup berpaksikan fulus. Lu blogger-blogger celaka kalau tak ada kena jolok, haram lu tak boleh bergerak. 

Lu agak-agak berapa ratus ribu itu Faisal songlap duit blogger-blogger celaka, kenyanglah malaun ni sekor. Pergi tangan kosong balik bawa duit satu guni, gua tak tahulah macam mana lu orang  boleh sabar bila orang sudah kebas lu punya duit. Lu tak sakit hati ke dah penat-penat menjaja berita fitnah dari hulu ke hilir, tiba-tiba duit minyak pun lu sendiri kena tanggung.

Apa pun gua tabik spring sama lu Faisal, pasal lu kencing bukan sekor dua tetapi berpuluh-puluh blogger celaka. Macam olang tua cakap ma, 'alang-alang celup, biar sampai kepangkal lengan', alang-alang tibai biar sampai kering kontang. Gua manyak seronok ini celiter, tapi gua berani gerenti mamat kat bawah ni mesti angkat itu upah dulu baru kerja pasal ini mamat manyak bodoh. Tapi yang kena kencing oleh Faisal ialah yang cerdik-cerdik macam papagomo fasik, parpukari celaka, blogger-blogger pencacai dan yang sewaktu dengannya. Alahai  kesiannya sampai tergigit jari.

6 ulasan:

Pencacai SeMalaysia® berkata...

terbaiklah bro...! kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ingat pada ALLAH diri kita pun IA yg jdikan, kalau kita nak dilaknat adax2 sje perkara berlaku yg kita x sedar kecuali kita insaf dan mohon keampunanya.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, gua sekarang ni respectlah lu . cuma gua sekarang ni confused siapa pemimpin yang patut gua sokong kerana semua pemimpin sama jer bagi gua pasal semua ada propoganda masing-masing. Gua hanya tunggu Pemimpin seluruh umat iaitu Imam Mahdi jer turun selamatkan hamba Allah yang beriman kepada Nya. gua dah penat. gua tgk semua orang UMNO gila kuasa, gila duit, gila babilah. apa-apa hal pun bro, aku pernah jumpa video seks rosmah. apa cer?

Tanpa Nama berkata...

gua sokong bro tumbangkan umno sial
smua mlayu dah mluat ngn puak2 ne klu ada jga mlayu yg dah layu2 2 cepat2lah buat prubahan takut2 nanti x sempat lak bro..

Tanpa Nama berkata...

Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani. (surah al hujurat ayat 12)

Tanpa Nama berkata...

Lawan Tetap Lawan!!!! Takbir!!! Alluakbar!!!!! Umn0 will Be End!!!!!!

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...