Translate

Mesti Baca

Sabtu, 12 Mac 2011

Ini Hari Gua Mahu Hentam JMM Pasal Gua Punya Komen Mereka Takut Siar.


Bukan gua cakap lia sundal tetapi lia sendiri kasi tunjuk lia memang sundal

Ini hari gua mau jawab pertanya Fahana Sundal dari JMM, pasal semalam lia mahu PAS jelaskan hukum melindungi seseorang yang dikaitkan dengan kegiatan liwat (Anwar lah tu) tetapi tidak berani bersumpah. Ini sundal cakap PAS wajib hukum tersebut.

Itu sundal cakap PAS melindungi Anwar dan itu sundal cakap,"Bukankah pelik bagi sebuah parti yang mendakwa parti Islam tetapi dalam hal ini tidak pulak mendesak tertuduh supaya bersumpah sebagaimana dituntut Islam". Wah, lu punya mulut manyak cibai la Farhana Sundal.
 Ini semua jalang-jalang JMM

Mai sini lu sama lu punya geng dalam JMM pasal gua mau ajar sikit apa itu Islam. Lu memang sama lu punya geng betul-betul jahil nak mampus tentang hukum Islam tetapi bercakap macam orang pandai. So, gua ketogerikan lu jenis " Dia jahil, tetapi dia tidak tahu yang dia itu jahil, maka jauhilah dia", 'DIA' itu bermaksud lu sama puak-puak jalang dan sundal lulah.

Siapa cakap sumpah laknat boleh dipaksa-paksa dalam Islam, lu punya guru Mahafiraun yang mudah lupakan ajar sama lu..!!! Lu mahu bikin sumpah laknat, lu sumpahlah berapa banyak lu mahu sumpah, itu lu punya pasallah. Dalam Islam sendiri ada garis panduan berkaitan sumpah laknat mahu pun bersumpah. Lu bela sumpah laknat Saiful tetapi lu tidak boleh sewenang-wenangnya menyuruh orang bersumpah. Apa lu ingat sumpah laknat tu macam lu baca prisip Rukun Negara ker.

Pasal lu terikut-ikut dengan didikan Umno yang suka bermain-main dengan sumpah macam Raja Sesumpah Ezam dan Ratu Sesumpah Umi Hafilda,maka Allah berfirman;

"Jangan engkau ikut orang yang banyak bersumpah lagi hina"
Surah Al-Qalam ayat 10

"Orang-orang yang menuduh perempuan suci (dengan berzina), kemudian mereka tiada mengemukakan empat orang saksi, hendaklah kamu dera mereka itu delapan puluh kali dan jangan kamu terima kesaksiannya selama-lamanya, kerana mereka orang yang fasik".
Surah An-Nur ayat 4

Adakah ini ajaran Islam yang Umno ajar sama lu, cakap sikit sumpah, cakap sikit sumpah. So, Ayat diatas sesuai sangatlah dengan lu dan puak-puak celaka lu , termasuk sekali dengan blogger-blogger celaka hasil belaan Rosmah Puaka. Ooooop gua lupa sama Saiful pasal dia sudah insaf tetapi beliau tiada saksi yang melihat beliau diliwat secara paksa sampai beliau sendiri pun terpancut sama, syok punya pasal. Ini orang yang Farhana Sundal pertahankan pun ada satu ayat untuk mereka, dalam Firman Allah s.w.t.;

"Orang-orang yang menuduh isterinya (dengan berzina), tetapi mereka tiada mempunyai saksi-saksi, kecuali emapt kali bersumpah dengan Allah, bahawa ia seorang yang benar'
"dan yang kelima, bahwa kutuk Allah atas dirinya, jika ia berdusta"
Surah An-Nur ayat 6-7

Lelaki yang yang menuduh isterinya berzina, sedang saksi tidak ada, melainkan dirinya sendiri, maka boleh ia bersumpah dihadapan hakim empat kali yaitu katanya, 'Saya menjadi saksi, dengan Allah bahawa saya benar tentang tuduhan yang saya hadapkan kepada isteri saya itu'. Pada kali yang kelima hendaklah disebutnya; 'Kutuk Allah atas saya, jika saya dusta tentang tuduhan itu'.

Lu ada faham ke makna diatas wahai Ustazah Farhana Sundal dan gua suka kalau lu cakap 'itu tentang perempuan bukannya lelaki' Apa kena dengan Saiful yang masih teruna tu. Apa lagi lu mahu bela si Saiful apabila Karpal tanya tentang DNA dua lagi individu pada calitan di tepi lubang beliau tetapi itu Saiful sudah pusing kepala cakap dia tak mahu kasi tahu. Mungkin juga 2 DNA itu dari geng JMM, cuba geng JMM sumpah laknat itu DNA bukan mereka yang punya...... kah.... kah.... kah

Lu punya mulut manyak cibai la,Farhana Sundal pasal lu sendiri talak nilai-nilai seorang bergelar Muslimah. Lu punya gunung pun lu mahu tayang sama orang ramai. Ini macam orang pun mahu cakap tentang Islam, lu pergi berguru semula dengan Mahariraun yang mudah lupa dan Rosmah Puaka. Kasi asah lu punya ilmu dulu ma, baru boleh cakap tentang Islam.

2 ulasan:

Aku Dan Teksi berkata...

JMM tu apa Bro.jamban mangko muat ke?

Tanpa Nama berkata...

heran tul aku.. yg ko EMOSI sangat ni kenapa? Ko ada kena mengena ke dgn NUAR? Ataupun ko memang suka liwat? BABI=BARUA ANWAR BIN IBRAHIM!!! PUNAI=PELACUR UNTUK NAMA ANWAR IBRAHIM!!!

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...