Translate

Mesti Baca

Khamis, 3 Mac 2011

Buat Blog Celaka...... Lu Tak Takut Sama Gua Ker.

Site Information for bebaskanmalaysia.blogspot.com
Get Details
Hari ini gua punya blog baru berumur 6 hari tetapi gua akan hentam blog-blog celaka. Gua langsung tak heran lu blog ikan paus ker, ikan jerung ker tapi gua boleh gugat lu punya penguasaan dialam siber. Gua yakin ramai lagi gua punye member akan sokong sama gua.

Jom kita same-same bantai blog-blog celaka sama blog-blog fasik yang boleh merosakkan minda orang Malaysia.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gua memang suka join kalau kasi pecah ini bn...hantammmmm kasi hantammmm itu tali barut bn...

Sayang Najib Rosmah berkata...

Berapa juta Nuar pada kau bro?

Dah bnyak ke pahala kau nak digadaikan di akhirat nanti...

Nilah blog paling celaka yang pernah aku jumpa!!!

Gerakan Anti Najib/Rosmah berkata...

Hello sayang Najib/Rosmah Puaka... Lu ingat gua ni pencacai macam lu ker buat blog kena bagi upah. Ini blog memang blog paling celaka buat Umno yang celaka.

Ropi Martini berkata...

Gua sokong lu bro..gua ada 5000 member yang ikut gua sokong lu..ada apa hal lu contact gua!!..jgn main-main..teruskan bro!!!

Gerakan Anti Najib/Rosmah berkata...

Thank Bro Ropi Martini... lu punya sokongan, gua suka lu

DolMonggol berkata...

caya bro!
teruskan usaha anda bro!
we all support sama lu bro!

selamatkan mesia bro!
selamatkan mesia dr najib gampang & anjing2nya!

Gerakan Anti Najib/Rosmah berkata...

Thank for you DolMonggol.... Kita akan rampas Putrajaya dari si celaka-celaka itu demua

TESLAMARIN berkata...

KALAU BUAT BLOG NAK CARI POPULARITI TAK PAYAH. APA PENGORBANAN YANG AWAK DAH BUAT UNTUK NEGARA. SETAKAT BOLEH CAKAP MAKI HAMUN, ORANG GILA PUN BOLEH.KALAU NAK BERSEKONGKOL NGAN DAPig TU TAK PAYAH BUANG MASA JE.KALAU BERANI TUNJUKANLAH IDENTITI SEBENAR.NYALAK MACAM ANJING. KAU NI ANJING PELIHARAAN SAPA EK.

TESLAMARIN berkata...

Blogger strongly believes in freedom of speech. We believe that having a variety of perspectives is an important part of what makes blogs such an exciting and diverse medium. With that said, there are certain types of content that are not allowed on Blogger. While Blogger values and safeguards political and social commentary, material that promotes hatred toward groups based on race or ethnic origin, religion, disability, gender, age, veteran status, or sexual orientation/gender identity is not allowed on Blogger.

Please note that Blogger does not remove blogs for containing insults or negative commentary. While blogs that contain such content can be distasteful, Blogger is not in a position to arbitrate such disputes.

ini etika berblog, untuk pengetahuan anda dan juga bloggers yang lain.

Tanpa Nama berkata...

saya sokong.teruskan

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...