Translate

Mesti Baca

Sabtu, 5 Mac 2011

Blogger Umno Celaka mesti Berbulu Same Gua.

Blog Melayuraya Daily masih lagi berada didalam senaraian TRO ditangga ke 249 dengan 6,617 mata tetapi blog Aku Yang Gambi telah terkeluar dari senaraian. Dalam TOP 400 kali ini, ada satu blog yang boleh dikatakan cepat meningkat iaitu blog Gerakan Anti Najib/Rosmah. Walaupun baru tujuh hari berada dialam siber, blog tersebut telah berada ditangga ke 343 dengan 12,947 mata.
342
KAMI SOKONG PAS
12,884
343
GERAKAN ANTI NAJIB/ROSMAH
12,947
344
CHEGU BARD
13,051
345
AR RAYAH
13,140


Gua memang betoi-betoi nak bantai habis-habisan para blogger fasik, blogger celaka dan blogger pencacai. Gua tak mau main PRK-PRK nih, pasal gua simpan untuk PRU 13 nanti.  Lu tau pasal ape, pasal gua sendiri mau luduk kat Putrajaya. Apa pun gua tetap bagi sokongan pada petugas-petugas yang kerja tak tentu masa, soru pun boleh miss, tidur pun tak selesa sebab nak hadapai umno-umno yang celaka tuh.

Selepas ini gua akan serang itu blog-blog celaka, gua talak takut pasal gua satu olang pun gua kasi langgar. Target gua punye musuh ada tiga ekor itu blogger celaka, satu itu gomo taik, satu itu kari basi lagi itu satu ape olang cakap gap. Ini tiga ekor gua kira jerung tapi lia punye gigi talak. Itu lain-lain blogger gua kasi same member-member gua belasah.

3 ulasan:

baginda® berkata...

3 mangkok tu takde orang nak layan pasal dah jelek.. orang bukak blog depa nak tengok maki2 jer

Keladi berkata...

Bro gambar cilakes tak cukup la.kasi tau la itu olang cilakes nye biodata.baru la rock skt.senang nak cari kasi ludah sama itu cilakes.

Tanpa Nama berkata...

setiap perkataan penuh jijik.. cara penulisan korang pun dh mengambarkan bertapa dengki serta buruk hati budi korang nie.. berblog lh dgn berhemah.. gunakan bahasa melayu dgn baik serta sopan.. peace!

zul hasrul zakaria
alor setar kedah

Catatan Paling Popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...